کود کامل 10Xshock برای پسته

کود کامل ده ایکس شوک برای پسته

آخرین مقالات

کود کامل ده ایکس شوک برای پسته

 کود کامل  ده ایکس شوک نه نتها درختان میوه از جمله درختان آجیلی را تقویت می کند، بلکه محصول دهی آن ها را نیز افزایش می دهد. بدین ترتیب بازار پسندی محصول افزایش می یابد. در این مقاله در مورد کود کامل ده ایکس شوک برای پسته با ما همراه باشید.

 کود کامل ده ایکس شوک در درختان پسته از شوری خاک جلوگیری می کند.

کود کامل ده ایکس شوک باعث  سوختگی برگ پسته نمی شود،  همچنین از شوری خاک جلوگیری می کند.بسیاری از کودهای موجود در بازار به علت درصد زیاد نمک آنها برای گیاهان مضر هستند.

زمان مصرف کودهای ده ایکس برای درختان پسته

کود کامل ده ایکس شوک  برای پسته را می توان در تمامی فصل رشد درختان پسته  و هر زمانی که گیاهان دچار کمبود مواد غذایی استفاده کرد. بنابراین استفاده  از این کود کامل در ابتدای  فصل  رشد باعث رشد و نمو بهتر درختان میوه می شود.

 در مورد کودهای سه بیست بیشتر بدانیم 

کود کامل 10Xshock برای پسته

فواید کودهای ده ایکس برای پسته

کود ده ایکس شوک سرشار از مواد مغذی مفید برای رشد ونمو  درختان پسته است و طعم آن را بهتر می کند. همچنین این کود  درختان  پسته را در برابر تمام آفات و حشرات مقاوم می سازد. این کود کامل باعث می شود تا رشد درختان بهبود یابد.

 کود کامل ده ایکس شوک دارای درصدی از اسید هیومیک است که برای بهبود خاک بسیار مفید است. اسید هیومیک  برای منتقل ساختن بهتر مواد مغذی  به ریشه و  پیشگیری از وارد شدن تنش به گیاه موثر است.

آنالیز  و تحلیل کود کاملده ایکس شوک

نیتروژن 5 درصد

فسفر 20 درصد

پتاسیم 20 درصد

کلسیم 5 درصد

بور  5 درصد

آهن  10درصد

اسید فولیک 10 درصد

اسید هیومیک  10 درصد

عصاره جلبک دریایی10 درصد

آمینواسید  درصد

 سخن پایانی :

کود کامل ده ایکس  برای  تولید پسته  با کیفیت و مرغوب مناسب است.  بنابراین لازم است تا این کود را از مراکز معتبر تهیه کنید تا از اصل بودن آن مطمئن باشید. کارشناسان ایرانکود برای دریافت و نحوه کوددهی به شما کشاورزان عزیز مشاوره خواهند داد و شما را راهنمایی می کنند.جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری