کود کامل 10Xshock برای پیاز

کود کامل  ده ایکس برای پیاز

آخرین مقالات

کود کامل  ده ایکس برای پیاز

پیاز یک سبزی بسیار محبوب  است و کاربردهای زیادی دارد.شما می توانید یک محصول ساده با پرورش و مصرف بهترین کودها را پرورش دهید، کود دادن صحیح پیازها کلید اصلی رشد پیازها است.کود کامل ده ایکس شوک یک کود آمریکایی است و با روش‌های نوین از جمله فناوری نانو ساخته شده است و می تواند شوری خاک را به حد اعتدال برساند. این کود باعث اصلاح خاک می شود و خاک را غنی از مواد مغذی می کند.

زمان زمان کوددهی پیازها با کودهای ده ایکس

پیازها را می توان در پاییز یا بهار کاشت و تاریخ کاشت آنها زمان شروع کوددهی  آنها را تعیین می کند. تولید  پیازهای بزرگ مستلزم  کوددهی آنها در طول دوره رشد است.

نحوه کوددهی پیاز با کودهای ده ایکس شوک

 پیاز یک فرآیند نسبتاً ساده است، تعیین زمان مناسب بسیار مهم است، زیرا فقط زمانی باید پیازها را کود دهید که رویه آنها خشک شده است. در زمان کوددهی یک شیار کوچک به عمق 6  تا 18 سانت  بین ردیف های پیاز خود ایجاد کنید و سپس کود را داخل آن بریزید. پس از هر بار مصرف کود، به خوبی آبیاری کنید، مراقب باشید که در هنگام آبیاری گیاهان، شاخ و برگ در حال رشد خیس نشود. اگر پیاز را در ظروف می کارید، شیار را از وسط گیاهان خود یا اطراف لبه بیرونی گلدان  ایجاد کنید.

در مورد کودهای سیلیکات پتاسیم بیشتر بدانیم 

کود کامل 10Xshock برای پیاز

نکات کوددهی پیاز با کودهای ده ایکس شوک

قبل از کاشت پیاز ، خاک باید سست و حاصلخیز کنید، در لایه ای از  خاک  مقداری کود ده ایکس را  در خاک مخلوط کنید، به این ترتیب  به بهبود ساختار خاک و قابلیت حفظ رطوبت خاک کمک می کند.

با آماده کردن زمین  قبل از کاشت، بهترین پایه ممکن را به پیاز خود خواهید داد. این مقدمات، همراه با یک روال ثابت کود دهی محصول در هنگام کاشت و در حین رشد، باید به معنای پیازهای بزرگتر در زمان برداشت پیاز باشد.

مزایای استفاده از کود کامل  ده ایکس  برای پیاز

کود کامل ده ایکس شوک برای پیاز سبب بالا بردن عملکرد گیاه می شود و از این گیاه در مقابل تنش محیطی  حفاظت می کند. این کود همچنین باعث انتقال بهتر مواد مغذی در گیاه می شود. همچنین کود ده ایکس باعث افزایش تقسیمات سلولی پیازها می شود. استفاده از این کود باعث می شود تا گیاهانی که در انبار نگهداری می شوند، ماندگاری بیشتری پیدا کنند و مرغوبیت آن‌ها کم نشود.

کود کامل ده ایکس  برای پیاز  کود بسیار کاملی است که می تواند محصولات را به سرعت با باردهی عالی مواجه کند.  استفاده از این کود هیچ ضرری برای گیاهان ندارد.

اشتراک گذاری