کود کامل 10Xshock برای گندم

کود کامل ده ایکس برای گندم

آخرین مقالات

کود کامل ده ایکس برای گندم

 کاشت گندم در ایران اهمیت زیادی دارد، به طور معمول اکثر کشاورزان برای تولید محصولاتی مرغوب و باکیفیت، از بهترین منبع مواد مغذی استفاده می کنند.  در این مقاله در مورد کود ده ایکس برای گندم مطالبی برای شما بیان خواهد شد.

کود کامل ده ایکس موجب افزایش عملکرد گندم می شود

کود کامل ده ایکس برای گندم موجب افزایش عملکرد گندم می شود، درنتیجه در تولید  خوشه‌های گندم پربار و باکیفیت‌تر موثر است.با مصرف این کود گندم نیازی به دیگر مواد مغذی ندارد.

کود کامل 10Xshock برای گندم

نحوه استفاده از کود ده ایکس  برای گندم

کود کامل ده ایکس برای گندم به دو روش  محلول پاشی یا آبیاری استفاده  می شود، این کود معمولا  به‌ صورت مایع تولید می‌شود. در روش محلول پاشی کافی است کود ده ایکس را به خوبی با آب رقیق کنید و سپس آن را روی  قسمت‌های مختلف  گندم بپاشید. در روش آبیاری ابتدا کودرا با آب ترکیب کنید تا محلولی با غلظت مناسب حاصل شود. سپس باید آن را به‌ صورت مستقیم روی  خاک اضافه کنید تا از طریق ریشه به قسمت‌های مختلف گیاه برسد.

در مورد کودهای گوگرد بیشتر بدانیم 

میزان مصرف کود ده  ایکس برای گندم

از کود ده ایکس نباید  برای گندم بیش از حد مصرف کنید، زیرا نه تنها  نتیجه مطلوبی حاصل نمی شود، بلکه امکان نابودی محصول نیز وجود دارد. به طور معمول در هر هکتار از زمین کشاورزی‌ باید از 10 لیتر کود ده ایکس  به روش آبیاری استفاده کنید. همچنین مقدار توصیه شده این کود به روش محلول پاشی نیز 5 لیتر در 1000 لیتر آب است.

مزایای کود کامل ده ایکس برای گندم

افزایش وزن دانه ها و جلوگیری از پوچ شدن خوشه های گندم

جلوگیری از ضعیف شدن گندم

افزایش مقاومت گندم در برابر  آفات، بیماری‌ها و شوری خاک

اصلاح  ساختار خاک  و نابودی  و تمام مواد ناخالص و شیمیایی

افزایش  حجم ریشه گندم و جذب بهتر املاح مغذی

جلوگیری از یخ زدگی گندم

بهبود طعم گندم

حفاظت از کندم در برابر علفهای هرز

افزایش میکروارگانیسم های خاک

سخن پایانی

 کود کامل ده ایکس  برای گندم جزو بی‌نظیرترین کودهایی است  که هر کشاورز می‌توانداستفاده کند.بنابر این برای بهره‌مند شدن از مزایای فوق العاده آن و داشتن محصولاتی باکیفیت، بهتر است با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کودهای ده ایکس به دلیل ارگانیک و نانو بودن نه تنها آسیبی به گیاهان وارد نمی کنند بلکه برای محیط زیست نیز مطلوب هستند و باعث حاصلخیزی ساختار خاک می شوند.

اشتراک گذاری