کود کامل 10Xshock برای گندم

کود کامل 10Xshock برای گندم

آخرین مقالات

 

کود کامل 10Xshock برای گندم :

در این مقاله به شما گندمکاران و کشاورزان عزیز  گندمکاران خواهیم گفت چگونه با یک راه حل بسیار ساده و با هزینه کم، بالاترین درصد برداشت گندم را در سطح هکتار داشته باشید. با توجه به کاهش میانگین تولید گندم در کشور و رسیدن این مقدار به 2.2 تن در هر هکتار از کشت زراعی، زنگ خطر عملکرد بسیار پایین کشت گندم به صدا در آمده و بایستی به دنبال راهکار افزایش تناژ مجدد این محصول بود.

کود کامل ده ایکس شوک باعث تولید گندم هایی با ساقه های قوی می شود.

 استفاده از محصول وارداتی بی نظیر کود کامل ده ایکس  برای گندم و استفاده از آن باعث تولید گندم پر بار با ساقه های قوی و  تعداد دانه های فراوان به همراه سطح کیفی عالی می شود.

فواید مصرف کود کامل ده ایکس برای گندم

افزایش مواد آلی و حاصلخیزی خاک

عدم نیاز به کودهای شیمیایی

افزایش عملکرد محصول

تولید دانه های با کیفیت گندم

ترکیبات تشکیل دهنده کود ده ایکس 

این کود به عنوان کاملترین ماده تقویتی گیاهان زراعی مانند گندم به شمار می آید.این کود دارای مواد مغذی نیتروژن، فسفر و پتاس می باشد.  کلسیم ، آهن و بور

در ابتدای رشد گندم از کود ده ایکس شوک استفاده کنید.

 گندم در ابتدای کشت به کود ده ایکس به علت دارا بودن ازت نیاز دارد. کود ده ایکس شوک مقدار کافی از این عنصر را در اختیار دارد که در نتیجه مصرف کود کامل برای گندم، عملکرد گیاه را تقویت خواهد شد. تغذیه گندم با این کود و تامین نیتروژن مورد نیاز منجر به رشد عالی ریشه، تولید گندم با تعداد خوشه های پربار،‌ افزایش رشد دانه ها و بالا رفتن درصد پروتئین دانه گندم می گردد.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

علائم کمبود پتاسیم در گندم را با مصرف کود ده ایکس رفع خواهد شد.

 وجود پتاسیم کافی، مقاومت گندم در برابر آفات و بیماری ها را افزایش داده، قدرت و استحکام ساقه را بالا برده و از ورس یا خوابیدگی این محصول اقتصادی جلوگیری می نماید. لذا با محلول پاشی یا آبیاری این کود بی نظیر، از خوابیدگی  آن جلوگیری می کند.

کود ده ایکس باعث افزایش جذب  مواد غذایی در ریشه می شود.

فسفر در کشت گندم منجر به ریشه زایی و استقرار گیاه در خاک، افزایش توانایی ریشه در جذب عناصر غذایی، بهبود پنجه زنی گندم، رشد عالی دانه ها و بهبود عملکرد گیاه می گردد.

کود ده ایکس کامل موجب افزایش  استقرار گندم می شود. 

کود ده ایکس کامل موجب  افزایش کلروفیل در گیاه گندم و طعم بهتر دانه ها می شود. همچنین این کود باعث  استقامت گیاه و تشکیل دیواره سلولی در گندم و بهبود  در کیفیت و کمیت دانه های گندم می شود.

سخن پایانی 

شما کشاورزان عزیز جهت سفارش این کود ارگانیک و نانو می توانید با شماره درج شده بالای صفحه در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری