کود کامل 10Xshock برای گیاهان آپارتمانی

کود کامل ده ایکس برای گیاهان آپارتمانی

آخرین مقالات

کود کامل ده ایکس برای گیاهان آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی برای رشد علاوه بر نورخورشید و آبیاری باید از کوددهی خوبی بهره مند شوند. کود کامل ده ایکس شوک  برای گیاهان آپارتمانی، تنها کود کاملی است که همه مواد لازم برای رشد این گیاهان را دارد و می تواند همه کمبودهای تغذیه ای این گیاهان را به طور کامل برطرف سازد.این کود همچنین باعث سبزینگی گیاه می شود و شادابی درختان را مهیا می کند.

زمان کوددهی گیاهان آپارتمانی با کودهای ده ایکس

زمان کوددهی گیاهان آپارتمانی را با کودهای ده ایکس  اوایل بهار تا اواخر تابستان کوددهی می کنیم.  در این زمان،  گیاهان به طور فعال رشد می کنند، زمانی است که از مواد مغذی لازم بهره  می برند.

نحوه کوددهی گیاهان آپارتمانی با کودهای ده ایکس  شوک

نحوه کوددهی گیاهان آپارتمانی با کودهای ده ایکس شوک را هر دو هفته یکبار (هر هفته در میان) یا ماهانه کوددهی کنید. کوددهی را بر طبق برچسب بسته بندی کود مصرف کنید. مخلوط گیاهان گلدانی را هر دو تا سه ماه پس از تعویض گلدان کوددهی کنید. اگر در ماه‌های پاییز و زمستان گل کاری را انجام دادید می‌توانید تا فصل رشد بعدی از کوددهی  خودداری کنید.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

کود کامل 10Xshock برای گیاهان آپارتمانی

نکات کوددهی گیاهان آپارتمانی با کودهای ده ایکس شوک

فصل بهار بهترین زمان برای شروع کوددهی گیاهان آپارتمانی  است زیرا در آن زمان رشد آنها بیشتر است. گیاهانی که  رشد سریع‌ دارند نسبت به  گیاهانی که  رشد آهسته دارند ، باید بیشتر باید کوددهی شوند. بهتر است در زمان کوددهی کود را رقیق کنید.  اگر در مخلوط خاک  گلدان کمبود مواد مغذی وجود دارد و  گیاهان در طول یک سال کوددهی زیادی نشده کود نداده اید، می توانید با اضافه کردن آب کمتر در هنگام رقیق کردن کود، تاثیر آن را افزایش دهید. گیاهانی که  گلدهی زیادی دارند،  در طول عمر خود به کود بیشتری نیاز دارند.

اشتراک گذاری