کود 10 52 10 برای درخت انگور

کود 10 52 10 برای درخت انگور

آخرین مقالات

کود 10 52 10 برای درخت انگور

درخت انگور گیاهی رونده است . این گیاه به مراقبت و حفاظت زیادی نیاز دارد و برای رشد بهتر و تولید  محصول خوب به کوددهی مناسب نیاز دارد. کود 10 52 10 کودی است که می تواند  در تغذیه درخت انگود مناسب باشد.

نحوه کوددهی درخت انگور با کودهای 10 52 10

از روش های تقویت درخت انگور می توان به کود دهی مناسب با کودهای 10 52 10  اشاره کرد. کود دهی  با این کودها می تواند سبب افزایش کیفیت محصول درخت، جلوگیری از خشک شدن زود هنگام درخت و حفظ گیاه در برابر سرمازدگی شود.

تاثیر عناصر موجود در کود 10 52 10  برای  درخت انگور

نیتروژن سبب تامین پروتئین می شود. فسفر آن  نقش اساسی در فتوسنتز گیاه دارد و  باعث افزایش  گلدهی آن می شود. پتاسیم تاثیر مستقیم بر کیفیت محصول  دارد.  همچنین پتاسیم سبب ایجاد پروتئین در میوه می شود. از فواید آهن موجود در آن می  توان به جلوگیری از زرد شدن زود هنگام برگ گیاه و پژمرده شدن آن ها اشاره کرد. روی  این کودها نیز سبب افزایش مقدار گلدهی می شود.

در مورد کودهای مرغی بیشتر بدانیم 

کود 10 52 10 برای درخت انگور

 

برای  استفاده از کود 10 52 10 باید طبق دستورالعمل درج شده روی بسته کوددهی انجام دهید. همچنین توصیه می شود برای تعیین دقیق مقدار کوددهی از تجزیه خاک استفاده کنید.  همچنین  به علت محلول در آب بودن این کود می توانید از آن در آبیاری های مکانیزه نیز استفاده کنید.شما کشاورز عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید. کودهای نانو وارگانیک شوک ضمن تامین تمام مواد مغذی مورد نیاز گیاهان و محصولات شما، باعث تقویت ساختار خاک نیز می شوند. این کودها هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند. همنین این کود جذب سریع در ریشه گیاهان دارند و کمتر دچار آبشویی در اثر آبیاری زیاد می شوند. بهتر است قبل استفاده حتما از ماسک و دستکش استفاده کنید.

اشتراک گذاری
کود بنجامین
آموزشی

پر پشت شدن بنجامین

پر پشت شدن بنجامین کود، نور، گلدان و رطوبت از جمله عواملی است که در کنار هم باعث پر پشت شدن بنجامین می شود. بهره