آمینو اسید ۸۰ درصد شوک

آمینو اسید ۸۰ درصد شوک

آخرین مقالات

آمینو اسید ۸۰ درصد شوک

 تمامی گیاهان و درختان برای باردهی و مرغوبیت محصول خود به عناصر و کودها برای رشد نیازمند هستند. اما استفاده از تعداد زیادی کود و خرید آن برای باغدار مقرون به صرف نیست. اگر باغدار بتواند از کود کاملی که بسیاری از عناصر را در خود داشته و ویژگی‌های منحصر به فرد آن باعث رشد و مرغوبیت محصول شود، استفاده کند برای وی بسیار با صرفه خواهد بود.از انواع کود هایی که می‌تواند بسیاری از نیازهای گیاه را با ویژگی‌های عالی خود برطرف نماید کود آمینو اسید ۸۰ درصد است، که در ادامه به بررسی ویژگی‌های این کود خواهیم پرداخت.

کود آمینو اسید  80  درصد شوک 

 مهم‌ترین علامتی که نشان دهنده مرغوبیت کود آمینو اسید است درصد این کود می‌باشد. آمینو اسید ۸۰ درصد یکی از بهترین کود‌ها بوده که توان رقابتی را از بسیاری از کودها ربود است.  آمینو اسید می‌تواند در گیاه سلول‌هایی ایجاد کند که سطح کیفی و کمیتی محصول را افزایش دهد. همچنین آمینو اسید می‌تواند قند میوه را افزایش داده، در گلدهی و افزایش رشد ریشه تاثیر داشته، همچنین باعث کم شدن میزان ریزش شکوفه‌ها و در نتیجه افزایش محصول شود.

آمینو اسید ۸۰ درصد شوک

در مورد کودهای فروت ست بیشتر بدانیم 

دلیل استفاده از کود آمینو اسید شوک

اگر می‌خواهید محصول شما در بازار حرفی برای گفتن داشته و گوی رقابت را از سایر کشاورزان برباید برای داشتن محصولی با کیفیت تر ملزم به استفاده از کود آمینو هستید. این کود می‌تواند نتایجی از جمله؛ به دست آوردن چندین برابری محصول نسبت به سال قبل را برای شما به ارمغان بیاورد.در ضمن به این نکته توجه داشته‌باشید شما با هر هدفی مانند: بارآوری درختان میوه، گیاهان آپارتمانی، صیفی جات و محصولات زراعی می‌توانید از این کود برای بالا بردن میزان باروری گیاه استفاده کنید.

زمان استفاده از اسید کود اسید آمینه ۸۰ درصد

  • قبل از کاشت بذر جهت بذر مالی می‌توانید از کود آمینو اسید ۸۰ درصد در استفاده کنید.
  • زمان جوانه زنی گیاه از این کود برای جلوگیری از سرمازدگی و تنش‌های محیطی به روش محلول پاشی استفاده کنید.
  • از کود اسید آمینه ۸۰ درصد در فصل رشد محصول، از ترکیب این کود با سایر کودهای شیمیایی مورد نیاز محصول می‌توانید تا ۳ برابر محصول را افزایش دهید.
  • این کود زمان حجم گرفتن میوه و اندازه آن می‌تواند باعث افزایش روند فرم، سایز، بهبود طعم و رنگ و انبارداری میوه شود.
  • می‌توانید از اسید آمنه بعد از برداشت محصول در فصل پاییز نیز استفاده کرد.
  • اگر بر اثر جابه جایی، گیاهتان دچار استرس‌های محیطی شود برای سلامتی آن و رفع استرس ناگهانی گیاه از اسید آمینه استفاده کنید.

چگونگی  مصرف کود آمینو اسید 80 درصد 

از کود آمینو اسید مایع به دو صورت آبیاری و محلول پاشی می‌توان استفاده کرد، که بستگی به نوع هدف شما برای مصرف دارد. اما توصیه می‌کنیم برای تاثیرگذاری بیشتر بر گیاه از روش محلول پاشی استفاده کنید.معمولاً در روش محلول پاشی در ۱۰۰۰ لیتر آب از ۲ لیتر کود آمینو اسید مایع استفاده و سپس کوددهی را انجام می‌دهند. مقدار افزایش کود به گیاه به قدری باشد که شما خیسی گیاه را ببینید، اگر می‌خواهید از روش آبیاری استفاده کنید باید ۵ لیتر آمینو اسید را در مقدار آب مناسب حل کرده و سپس گیاه را آبیاری نمایید.

بررسی مزایا و ویژگی‌های کود آمینو اسید ۸۰ درصد

  • بازیابی وسلامتی توان گیاه
  • افزایش قدرت گرده افشانی گیاه
  • افزایش میزان جذب عناصر مورد نیاز گیاه
  • سریع شدن رشد میوه
  • افزایش قدرت جوانه زنی گیاه
  • بالا بردن توان مقاومتی گیاه در برابر تنش‌های محیطی و استرس‌های ناگهانی
  • افزایش عمل فتوسنتز و تولید کلروفیل و پروتئین در گیاه
  • بهبود و افزایش شیره سلولی گیاه
  • باز و بسته شدن روزنه‌های گیاه

سخن پایانی 

برای داشتن محصولی باکیفیت و گیاهی پرقدرت که تحمل تمامی استرس‌های محیطی و تنش‌های آب و هوای را داشته‌باشد، استفاده از آمینو اسید در گیاه ضروری است.اما تهیه یک کود مرغوب و باکیفیت از مکانی قابل اطمینان برای شما کشاورزان بسیار مهم می‌باشد. در اینجا ما به شما سایت ایران کود و تهیه کود شوک اسید آمینه ۸۰ درصد از این سایت را پیشنهاد می‌کنیم.این کود به دلیل درصد بالای خلوصش برای شما از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. همچنین با بالا بودن میزان مرغوبیت این کود شما می‌توانید از عملکرد آن نیز مطمئن باشید. اگر برای تهیه کود، جدول کود دهی و سوالات دیگر به دنبال جواب هستید می‌توانید با کارشناسان ایران کود تماس برقرار کنید.

اشتراک گذاری