بهترین مارک کود فروت ست

بهترین مارک کود فروت ست

آخرین مقالات

بهترین مارک کود فروت ست

بهترین مارک کود فروت ست برند شوک آمریکایی می باشد. یکی از بهترین روش افزایش توانایی و جوانه زنی استفاده از ترکیبات مفید کودهای فروت ست شوک می باشد. کودهای فروت ست شوک به دلیل جذب سریع و ترکیبات ارگانیک از کودهای فوق العاده برای انواع گیاهان می باشد. در این مقاله در مورد مزایای این کود با ما همراه باشید.

فروت ست شوک بهتر است ابتدای بهار استفاده شود.

فروت ست در ابتدای بهار و اواخر اسفند بهتر استفاده شود، در این زمان خاک سرد و برگ ها هنوز رویش نکرده و سرعت حرکت شیره گیاهی پایینی است. زیرا تغذیه جوانه ها نقش موثری در ذخیره مواد غذایی و گلدهی و تولید میوه درخت دارد.

بهترین مارک کود فروت ست

مزایای  کود فروت ست مایع شوک نسبت به کودهای دیگر 

 استفاده از محصولی باکیفیت بالا که بهترین عملکرد محصول را تضمین می کند. از آنجا که برندهای  مختلفی از کود فروت ست در بازار عرضه می گردند، اما برندی مهم است که اولا ترکیبات شیمیایی مضری نداشته باشد و همچنین اثر بخشی مطلوبی داشته باشد.

 

چرا فروت ست شوک بهترین مارک کود فروت ست است؟

  • ارگانیک بودن صد در صد
  • نانو بودن ( بدلیل تولید شده از ذرات پلیمری بینهایت ریز سریعآ جذب درخت شده و اثر مثبت آن نمایان می شود).
  • فروت ست ها معمولا از ترکیب سه عنصر اسید آمینه، روی و بور ساخته می شوند ولی فروت ست شوک بجز این سه عنصر آهن و کلسیم قابل توجهی نیز دارد.
  • درصد های واقعی و بالای موجود در فروت ست شوک
  • بسته به نیاز کشاورز در سه بسته بندی یک لیتری، پنج لیتری و بیست لیتری موجود است.
  • رضایت صد در صدی کشاورزان از فروت ست شوک
  • قیمت مقرون به صرفه نسبت به دوز مصرفی

 

ترکیبات کود فروت ست شوک

کود فروت ست شوک حاوی 10٪ نیتروژن، 30 ٪ پتاسیم و 20٪ فسفر به همراه 30 درصد از ترکیبات ریز مغذی روی، بور، آمینواسید و می باشد که با تکنولوژی بسیار پیشرفته در کشور آمریکا ساخته شده و دارای عملکرد بسیار بالا می باشد. به دلیل اینکه برند شناخته شده ای می باشد به عنوان بهترین مارک کود فروت ست در بازار شناخته شده است.

بهترین مارک کود فروت ست

فواید فروت ست شوک برای تغذیه درختان

افزایش تقسیمات سلولی در ابتدای رشد به منظور تولید میوه

افزایش  توانایی درخت در تولید جوانه های زایشی، بهبود گرده افشانی

رشد جوانه ها، کاهش ریزش گل ها

مقاومت درختان در برابر سرما و تنش های محیطی

در مورد کودهای فسفیت پتاسیم بیشتر بدانیم 

زمان استفاده از کود فروت ست شوک 

برای بدست آوردن بهترین نتیجه و افزایش باردهی درختان میوه، بهتر است کود فروت ست شوک را  در سه مرحله استفاده کنید:  اولین مرحله دو هفته پس از برداشت محصول و قبل اززرد شدن برگها و دومین مرحله زمان متورم شدن جوانه ها جهت تغذیه مناسب آنها برای بهبود قدرت زایشی درخت و در آخر پس از تشکیل میوه جهت بهبود طعم و کیفیت محصول می باشد.

کود فروت ست شوک را در فصل پاییز برای رسیدگی بهتر محصول استفاده کنید. 

مصرف کود فروت ست شوک در پاییز برای افزایش کیفیت و طعم محصول موثر است، همچنین باعث رسیدگی بهتر، عملکرد عالی خواهد داشت لذا نحوه صحیح استفاده از این کود مفید را طبق دستورالعمل آن استفاده کنید.

اشتراک گذاری