کود آل مکس برای هلو

کود آل مکس برای هلو

آخرین مقالات

کود آل مکس برای هلو

برای استفاده از کود آل مکس برای هلو نیازمند یک برنامه غذایی منظم برای درختان هلو باغ خود هستید که باعث کاهش هزینه‌ها و همچنین عملکرد بهتر در درختان هلو باغ‌هایتان می‌شود.درختان هلو بر خلاف سایر گیاهان، به خصوص گیاهان تابستانی، نمی‌توانند به سرعت به یک کود خاص واکنش خوب نشان دهند و به زمان زیادتری نیاز دارند. یکی از مراحل و موادی که باعث افزایش باردهی و بالا بردن عملکرد میوه‌ها درخت هلو می‌شود استفاده از کود آل مکس برای هلو است. کود آل مکس برای هلو یکی از کودهایی می‌باشد که نتیجه فوق العاده ای به شما می‌دهد.

 

هرس درخت سیب

فواید کود ال مکس برای هلو 

شکوفایی بیشتر هلو

تقویت رشد رویشی برگ ها و شاخه ها

تقویت سیستم ایمنی درخت

کود آل مکس جنریت آمریکایی برای هلو مخصوصاً برای استفاده در درختان جوان هلو (و همه درختان میوه جوان) فرموله شده است زیرا مواد مغذی مورد نیاز این درختان جوان را در سال‌های اول زندگی خود در زمین فراهم می‌کند.

 

در مورد کودهای مرغی بیشتر بدانیم 

زمان استفاده از کود  آل مکس جنریت آمریکایی برای هلو

در خاک غنی از مواد مغذی (که با آزمایش خاک مشخص می‌شود)، تا زمانی که درختان هلو شما شروع به باردهی نکنند، نیازی به کود دادن نخواهید داشت (متوسط: 2-4 سال).اگر درختان هلو جدید شما نتوانستند به طور متوسط ​​یک متر رشد کنند سال دوم اقدام به استفاده کود های آل مکس  کنید.

نحوه مصرف کود آل مکس برای هلو 

استفاده از کودهای جنریت برای هلو در این شرایط به افزایش چشمگیر رشد میوه هلو کمک می‌کند.اگر تازه درخت هلو کاشته اید باید یک هفته بعد از کاشت و یک ماه و نیم بعد از آن دوباره درخت هلو را کود جنریت آمریکایی دهید.یک درخت هلو بالغ تنها به 20 سی سی کود در هر مرتبه نیاز دارد.رشد شدید نشان می‌دهد که درخت انرژی بیش‌تری نسبت به میوه به شاخ و برگ می‌دهد و کاهش کود برای درختان هلو به ترمیم درخت شما کمک می‌کند. مانند بسیاری از درختان میوه، درخت هلو زمانی که در آفتاب کامل و در خاک حاصل‌خیز و با زهکشی خوب رشد می‌کند، عملکرد خوبی دارد.

 

 

اشتراک گذاری