مزایای شوک ده ایکس در برابر فروت ست

ترکیب هیومیک اسید با جلبک دریایی چه مزایایی دارد؟

آخرین مقالات

ترکیب هیومیک اسید با جلبک دریایی

ترکیب هیومیک اسید با جلبک دریایی : ترکیبی فوق العاده برای افزایش رشد و باردهی در گیاهان، استفاده همزمان از جلبک دریایی و اسید هیومیک می باشد. معمولا این دو کود به صورت مایع بهتر است استفاده شود و پیشنهاد ایرانکود استفاده از نانو کود های بمب یا شوک می باشد که بسته به بودجه در نظر گرفته انتخاب راحت تر می شود.

نانو کود های شوک ساخت کشور آمریکا از بالاترین خلوص و کیفیت بر خوردار هستند و همواره مورد استقبال کشاورزان میهنمان قرار میگیرند. ما میتوانیم این دو کود را مجزا تهیه کنیم و با هم مخلوط کرده و استفاده کنیم و یا از کود منحصر به فرد شوک ده ایکس که دارای 10 عنصر حیاتی برای گیاهان است که در آن دو کود جلبک و هیومیک نیز وجود دارد استفاده کنیم. پیشنهاد کارشناسان ما همواره استفاده از کود شوک ده ایکس می باشد.

نحوه کود دهی کود ریشه زا شوک

تجربه ای منحصر به فرد برای تمامی کشاورزان

بارها و بارها شنیده شده است که کشاورزانی که تصمیم درست را گرفته اند و از شوک ده ایکس استفاده میکنند در زمین کشاورزی آنها معجزه رخ داده است.

اسید هیومیک را چه زمانی مصرف کنیم؟

هیومیک اسید برای چه گیاهانی مضر است؟

هیومیک اسید برای هیچ گیاهی مضر نیست بدلیل اینکه ترکیبی 100 درصد ارگانیک است و از بقایای گیاهان طی چندین میلیون سال تشکیل شده است.

بهتر است از نانو کود های شوک مثل اسید هیومیک 95 درصد شوک استفاده کنیم. قدرت یک عدد بیست لیتری کود اسید هیومیک شوک 95 درصد برابر با 10 تن کود دامی کاملآ پوسیده شده می باشد.

بهترین راه خرید کود اسید هیومیک شوک بیست لیتری

اسید هیومیک برای سانسوریا

سانسوریا از دسته گیاهان زینتی آپارتمانی ای می باشد که در اکثر خانه ها یافت می شود.

خانم های با سلیقه اولین گلدان گیاه آپارتمانی را معمولا سانسوریا انتخاب می کنند بدلیل مقاومت بیشتر گیاه به شرایط محیطی و همچنین ظاهری متفاوت نسبت به دیگر گیاهان زینتی.

بهتر است از اسید هیومیک شوک 95 درصد هر 15 روز یک مرتبه آن هم 5 سی سی در هر گلدان استفاده کنیم و تاثیر فوق العاده آن را به راحتی ببینیم.

میزان مصرف هیومیک اسید پودری

کود اسید هیومیک مایع

پس از تحقیقات گسترده میدانی و همچنین مطالعات انجام شده در خصوص شرایط آزمایشگاهی به این نتیجه رسیدیم که اسید هیومیک مایع چندین برابر بهتر از هیومیک اسید پودری است. تفاوت بین اسید هیومیک مایع و پودری اگر 100 برابر باشد پس بین اسید هیومیک های مایع با برند های دیگر و اسید هیومیک مایع شوک 95 درصد 1000 برابر است.

کود گوگرد شوک پنج لیتری مخصوص درختان میوه

زمان استفاده از گوگرد مایع

گوگرد مایع کودی است که برای ضد عفونی و جلوگیری از شوری خاک استفاده می شود همچنین به صورت محلول پاشی نقش آفت کشی را دارد.

معمولا در اوایل بهار به صورت محلول پاشی و در اواخر زمستان با اولین آب آبیاری از گوگرد مایع استفاده می کنیم.

ترکیب گوگرد مایع با هیچ کودی توصیه نمی شود و حداقل زمان استفاده بین گوگرد مایع و کود های دیگر باید حداقل بین دو الی سه روز به بالا باشد.

اشتراک گذاری