درباره خرید کودکود شوک نانو

کسب درامد با پرورش گل و گیاه در خانه مرحله به مرحله

از باغ خود درآمد کسب کنید

یک فعالیت خانگی، باغبانی می تواند از یک سرگرمی باشد. کسب درآمد از باغ سبزی یا زمین شما امکان پذیر است! اما چطور می شود انجامش داد؟ چگونه باغ و سبزی خود را سودآور کنیم؟ چگونه در خانه خرج زندگی خود را بپردازیم؟ به لطف زمین خود امرار معاش کنید؟ برای کسب درآمد چه چیزی رشد کنیم؟ DirectPotager.fr توضیح می دهد که چگونه به لطف تولید خرد در یک اتصال کوتاه و با باغ سبزی خود، به راحتی زندگی خود را تامین کنید.

چه تولیدی باید تامین شود؟

اول از همه، امکان کسب درآمد از باغتان در دسترس شماست: فروش میوه‌ها و سبزیجات تازه از باغتان برای تکمیل درآمدتان و همچنین فروش لوازم جانبی یا پرورش حیوانات.

بنابراین شما می توانید سبزیجات خود را به لطف میوه ها، سبزیجات و همچنین به لطف تولید تخم سودآوری کنید. همه اینها می توانند سودآور باشند و در عین حال لذت ببرند. بله، گذران زندگی در خانه امکان پذیر است
برای اینکه به شما ایده هایی برای فروش محصولات بدهید، به دسته های مختلف محصولات در directpotager.fr نگاه کنید (گیاهان، گیاهان، دمنوش های گیاهی، گل ها، تخم مرغ، لوازم جانبی مانند چوب). بامبو، کودهای طبیعی و غیره).

برای میوه ها و سبزیجات می توانید با فروش تکی (به شیرینی) یا به صورت سبد میوه و سبزیجات از باغ خود کسب کنید. قیمت آنها بسته به اندازه خواهد بود.

هدف تجاری خود را مشخص کنید و شروع به کسب درآمد از باغ خود کنید

برای افزایش سود، سبدهای لوکس را به جای سبدهای ارزان قیمت انتخاب کنید. اگر یک زن خانه دار معمولی را هدف قرار دهد که هر روز خودش بخرد، موفقیتی نخواهد داشت. از سوی دیگر، اگر کارآفرینی را هدف قرار دهید که از قراردادهایش غرق شود، او بدش نمی آید که چند یورو بیشتر برای داشتن محصولات تازه و با کیفیت بپردازد. دانستن اینکه شما خرید محلی را می توانید مورد توجه قرار دهید!

چگونه به راحتی زندگی خود را تامین کنیم؟ همه محصولات شخصی خود را از طریق دهان به دهان بفروشند (دوستان مشتریان من هستند) و همچنین در مشاغل محلی.

برای کسب درآمد بیشتر و آسان و کسب درآمد از باغ، در هر سبدی که تحویل می دهید، یک کارت ویزیت با آدرس باغ سبزیجات خود در بازارهای اینترنتی قرار دهید. به این ترتیب، مشتریان می توانند به راحتی با شما تماس بگیرند تا سفارش را تغییر دهند یا اگر خدمات شما بی عیب و نقص باشد، شما را به دوستان خود توصیه کنید.

تحویل و تدارکات برای اطمینان از سودآوری

تمام سفارشات خود را حداقل 24 ساعت قبل و در حالت ایده آل فقط دریافت سفارش داده شده را دریافت کنید. به این ترتیب هیچ انباری برای مدیریت نخواهید داشت و محصولات شما همیشه تازه خواهد بود.

آیا ایده هایی برای نهایی کردن پیشنهاد خود را از دست داده اید؟ برو به قیمت ها در بازارها یا سوپرمارکت ها نگاه کن. آنها را با قیمت سبدهای فروخته شده در اینترنت مقایسه کنید تا سودی که می توانید داشته باشید را محاسبه کنید.

این کسب و کار فقط یک یا دو ساعت در روز از زمان شما می تواند بسیار سودمند باشد، چه برای کسب درآمد یا بیشتر، و نیازی به سرمایه گذاری ندارد! چه چیزی بیشتر می توانید بخواهید؟

دلیل سودآوری تنها یکی از جنبه های باغبانی است. برای ما عامل اصلی لذت است. ما توصیه نمی کنیم قیمت میوه ها و سبزیجات خود را با قیمت سوپرمارکت ها مقایسه کنید، اما با این وجود، همیشه این قیمت ها را در نظر داشته باشید.

پس باغ خود را به لطف باغ سبزی خود سود آوری کنید! شما اکنون می دانید که چگونه می توانید به راحتی هزینه های زندگی خود را تامین کنید.

ایده هایی برای فروش سبزیجات:

و اکنون با ۲۰ ایده واقعی در زیر شروع به کسب درآمد کنید!

 

گیاهان خود را بفروشید تا از باغ خود درآمد کسب کنید

شما می توانید دانه های خود را بفروشید یا نهال های خود را بفروشید یا حتی گیاهان خود را بفروشید. شما حتی می توانید یک “بسته باغبان” ایجاد کنید و گروهی از دانه هایی که با هم رشد می کنند را بفروشید یا بمب های بذر خود را برای فروش بسازید.

گیاهان خود را بفروشید

چگونه گیاهان را در اینترنت بفروشیم؟ چند گیاه برای فروش در اوایل بهار پرورش دهید. بهترین گیاهان برای رشد و فروش شامل گوجه فرنگی، فلفل، سبزی و کلم بروکلی است.

همچنین می توانید بوته ها، نیلوفرها و گیاهان آپارتمانی را گلدان کنید و بفروشید. یا از جنبه خلاقانه خود لذت ببرید و گلدان های زیبا، باغ های مینیاتوری پری و آبدار، و باغچه های گیاهی حیاط خلوت ایجاد کنید.

چگونه گیاهان را در اینترنت بفروشیم؟ شما الان پاسخ می دهید!

رشد گیاهان: گل های خوراکی

بسیاری از رستوران ها، فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی و بوتیک های لذیذ گل های خوراکی را برای پخت و پز می فروشند و از آنها استفاده می کنند. افزایش در آشپزی خانگی که بهداشتی را رعایت می کند به این معنی است که بازار قابل توجهی برای فروش غذاهای خوشمزه به طور مستقیم به مصرف کنندگان در خانه هایشان وجود دارد.

حدود صد نوع گل خوراکی مورد قضاوت قرار گرفته است. گل رز، بنفشه، پانسی و نستورتیوم همه گیاهان خوراکی محبوب و قابل فروش هستند که می توانید آنها را پرورش دهید. برای شروع شما فقط نیاز دارید:

کسب درآمد از کاشت گل

بهترین راه کسب در آمد در منزل

گل بکارید پول درآورید

 

برخی از انواع گل خوراکی محبوب.

فروش گیاهان تازه یا خشک شده برای مقاصد آشپزی راهی عالی برای سود بردن از باغ شما است. من شاخه های نعنا، آویشن، ریحان و رزماری تازه را در بازار کشاورزمان فروختم.

اما شما همچنین می توانید گیاهان محلی خود را خشک کنید و آنها را در کیسه های پلاستیکی، کیسه های مایلار یا حتی شیشه های شیشه ای مینیاتوری یا لوله های آزمایش بفروشید.

• آفت کش ها و قارچ کش های آلی.

• تعیین شده در باغ شما.

شما می توانید بذرهای خوراکی گیاهی را در بسته های 50 تا 100 دانه ای با قیمت حدود 1.50 تا 2.50 یورو بسته به نوع گل خریداری کنید. ارسال مستقیم آنها از طریق پست به خانه شما بسیار آسان است.

اکثر خرده فروشان گل های خوراکی هر کدام را با قیمت حدود 12 تا 15 به فروش می رسانند. یک سینی معمولی 130 میلی متر در 170 میلی متر است و می تواند چند گل کوچک و ده ها گلتر را در خود جای دهد.

بذرهای ارگانیک و قابل تکثیر (گیاهی، معطر و گل) را در نظر بگیرید.

*بذرهای تکرار از گونه های هیبریدی به اصطلاح «F1» متمایز می شوند. اینها با یک فرآیند علمی برای ایجاد سبزیجات “استاندارد” اصلاح می شوند. نسل اول به ویژگی های مورد نظر وفادار است اما نسل دوم همان میوه ها را تولید نمی کند. آنها قدرت و همگنی خود را از دست خواهند داد. به همین دلیل است که جمع آوری بذرهای یک رقم F1 برای کشتن مجدد آنها در سال بعد از بی فایده است.
*بنابراین یک ویژگی مالی واقعی برای به دست آوردن بذرهای ارگانیک و قابل تکرار وجود دارد، زیرا یک بسته ساده بذر می تواند بذرهایی را برای یک عمر باغبانی برای شما ارائه کند!

نهالستان گیاهان دارویی برای کسب درآمد از باغ خود

برای کسب درآمد چه چیزی رشد کنیم؟ در اینجا یک ایده دیگر وجود دارد. درست مانند رشد گیاهان خوراکی در باغ خود، نگهداری از یک نهالستان گیاهان دارویی به عنوان یک عامل درآمدزا نیاز به تلاش بسیار کمی و نگهداری قابل مقایسه دارد.

به گیاهان چند ساله که نیازی به کاشت یا جوانه زنی سالانه ندارند بچسبید. گیاهان و گیاهان دارویی عالی هستند زیرا می توانند در سایه های خشن یا آفتاب رشد کنند و به آب یا توجه کمی نیاز دارند.

بازار فروش گیاهان دارویی به احتمال زیاد یک بازار است. دانش شما در مورد استفاده از آنها برای استفاده از گیاهان در فروش گیاهان مهم است. بنابراین مهم است که قبل از مصرف گیاهان دارویی و گیاهان دارویی که برای فروش و استفاده از موارد مورد علاقه شما هستند، تحقیق کنید.

به یاد داشته باشید: حتی اگر این گیاهان به طور کلی برای استفاده از یک داروی هومیوپاتی طبیعی بی خطر در نظر گرفته می شوند، همیشه باید خطرات و فواید آن را برای افراد خاص و بیماری های آنها را بسنجید، به ویژه زمانی که در کنار آنهاست. سایر داروهای تجویز شده استفاده می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا