مزایای شوک ده ایکس در برابر فروت ست

کود مخصوص مجیک ماشروم

آخرین مقالات

کود مخصوص مجیک ماشروم

طریقه کشت قارچ جادویی و افزایش بینهایت شدید سیلوسایبین آن توسط کود مخصوص مجیک ماشروم شوک .

مجیک ماشروم نوعی از قارچ های طبیعی است که با توجه به اینکه به صورت کشت آن داخل باکس می باشد برای افزایش سیلوسایبین داخل آن از چندین روش می توانیم استفاده کنیم.

بهترین روش افزایش چشم گیر سیلوسایبین در مجیک ماشروم استفاده از کود شوک ده ایکس در زمان انتقال اسپور به خاک است. این روش بینهایت کارآمد و کم هزینه است و برای افزایش بیشتر سیلوسایبین کاربرد بهتری دارد.

کلا دو الی سه مرتبه به فاصله 3 الی 4 روز یک مرتبه توسط این روش به صورت محلول پاشی استفاده می شود.

کود های نانو شوک ده ایکس مخصوص کشت مجیک ماشروم به صورت یک، پنج و بیست لیتری عرضه می شود و این کود ها با توجه به نیاز کاربر به صورت اختصاصی بسته بندی شده است.

لازم به ذکر است این کود از 10 عنصر تشکیل شده است و علاوه بر اینکه سیلوسایبین را به شدت افزایش می دهد از آن در مزارع و باغات نیز استفاده میکنیم.

استفاده از این کود معجزه آسا در باغات به صورت محلول پاشی و آبیاری صورت میگیرد.

در مزارع نیز به همین صورت است.

کود مخصوص مجیک ماشروم : فقط شوک ده ایکس

دوز مصرف محلول پاشی 2 در هزار لیتر آب تا نهایت 5 لیتر در هزار لیتر آب ایت و به صورت آبیاری بین 10 الی 20 لیتر در هر هکتار کاریرد دارد.

این نانو کود صد در صد ارگانیک می باشد و هیچ گونه ضرری بر روی گیاهان و جانوران ندارد.

منظور از ضرر بر روی گیاهان نداشتن سوزندگی است.

کلام آخر : در مورد کشت مجیک ماشروم و افزایش بیش از حد سیسلوسایبین و داشتن قارچی بینهایت سالم استفاده از کود شوک ده ایکس توصیه میشود و لازم به ذکر است پس از استفاده از shock 10x وزن و سایز چتر قارچ مان به شدت افزایش میابد.

با تشکر از توجه شما ایران کود

اشتراک گذاری