تاثیر کود ۱۰xشوک بر گرمک

تاثیر کود ده ایکس شوک بر گرمک

آخرین مقالات

تاثیر کود ده ایکس شوک بر گرمک

گرمک یکی از میوه های تابستانی است کهکشاورزان برای تغذیه آن و به دست آوردن محصول با کیفیت از کود ده ایکس کامل شوک  استفاده می کنند. این میوه  از گونه خربزه و از خانواده کدو است. منبع اصلی این میوه بسیار خوشمزه و شیرین در آفریقا، ایران و هند است. این میوه شباهت زیادی به طالبی دارد.

مزایای کود کامل شوک ده ایکس برای گرمک

 با مصرف کود شوک ده ایکس  نیاز به استفاده از کودهای شیمیایی  در گرمک به حداقل رسیده و یا متوقف می شود و با هزینه ای مناسب بهترین نتیجه را خواهید گرفت. این کود باعث افزایش رشد و بهره وری درختان میوه و کلیه محصولات می شود. حلالیت بالای آن  در آب باعث شده است که در هر سیستم آبیاری قابل استفاده باشد.تاثیر کود ۱۰xشوک بر گرمک

تاثیر کود ده ایکس و تامین مواد مغذی گرمک

مدیریت خوب حاصلخیزی خاک  توسط کودهای ده ایکس باعث بهبود و تامین مواد مغذی گرمک می شود.  مواد مغذی ناکافی می تواند منجر به از بین رفتن بنیه گیاه، حساسیت به آفات و البته کاهش عملکرد آن شود. از سوی دیگر، استفاده بیش از حد از مواد مغذی می تواند منجر به هزینه های غیرضروری تولید و آلودگی منابع  زیرزمینی شود.

کودهای ده ایکس شوک را با اطمینان برای افزایش محصولات خود استفاده کنید، این کودها سریع جذب و تاثیر فوق العاده ای روی گیاهان خواهند داشت. کودهای ارگانیک شوک ضمن تامین تمام مواد مغذی که یک گیاه یا درخت ، باعث بهبود و حاصلخیزی ساختار خاک نیز می شود. شما کشاورزان عزیز می توانید با شماره درج شده در همین صفحه با کارشناسان ایرانکود در ارتباط باشید .

برای گیاهانی مثل گرمک یا هندوانه  استفاده از کودهای مبتنی بر نیتروژن در زمان کاشت می تواند بسیار مفید باشد. هنگامی که بوته های گرمک  شروع به گل دادن می کنند، نیز می توانید از این کودها استفاده کنید.

با تشکر از همراهی شما با تیم ایرانکود

خرید انواع کود ارگانیک در تیم ایرانکو با تجربه بالا در این زمینه.

اشتراک گذاری