درباره خرید کودکود زراعی

نحوه رشد درخت نارنج

درخت نارنج درخت کوچکی است که در مناطق نسبتا مرطوب و گرم می‌روید. این  درخت در سرمای ۱۵-۱۰ درجه زیر صفر نمی‌تواند زنده بماند، اگرچه تحمل آن از سایر ارقام مرکبات مانند پرتقال بیش‌تر است. برگ‌های آن سبز شفاف، بیضی شکل، نوک تیز و زیبا است. گل‌های آن که همان بهار نارنج است بزرگ‌تر و خوشبوتر از گل نارنج است . پوست میوه صاف و رنگ آن نارنجی تیره و گوشت آن است. داخل آن بسیار ترش و کمی تلخ است.

نور و دما مورد نیاز درخت نارنج

درختان نارنج  به نور کافی خورشید برای رشد کامل خود نیاز دارند.

گل های  درخت بهار نارنج

بهار نارنج همان شکوفه نارنجی است که در بهار  می روید و در پاییز و زمستان جای خود را به میوه نارنج می‌دهد. بهار نارنج در حالت تازه دارای رایحه‌ای مطبوع و طعمی مطبوع است اما پس از خشک شدن بوی آن ضعیف می‌شود. اگرچه این گل خوراکی است و در پخت مربا نیز استفاده می‌شود، اما کاربرد اصلی آن به صورت گل خشک و به ویژه در طب گیاهی است. معمولاً شکوفه‌های بهارنارنج را صبح زود وقتی که جوانه‌های شکفته نیستند چیده و در جای تاریک به سرعت خشک می‌کنند تا تغییر رنگ ندهند.

تاثیر فروت ست بر روی درخت نارنج

در مورد کوددهای مرغی بیشتربدانیم

خاک مورد نیاز درخت نارنج

خاک  مورد نیاز  درخت نارنج دارای زهکشی خوب، حاصلخیز و کمی اسیدی خواهد بود. سطح pH  مطلوب خاک آن بین 6.0 و 7.5  می باشد.

بنابراین نارنج باید از رطوبت منظم، به ویژه در طول دوره گلدهی و میوه دهی خود در اوایل بهار و تابستان برخودار باشند.  مهم است که به طور مداوم خاک  را بررسی کنید تا مطمئن شوید که حاوی مواد مغذی است و در  صورت کمبود، با مواد مغذی و  مکمل‌ها کوددهی شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید. کودهای شوک طبیعی هستند و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

مصرف اسید هیومیک در باغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا