قیمت خرید کود شوک ده ایکس پنج لیتری

خرید کود

آخرین مقالات

خرید کود

در این مقاله از سایت ایران کود به  خرید کود کامل شوک خواهیم پرداخت. گیاهان برای رشد و باروری به مراقبت‌های زیادی مانند: نور مناسب، دمای کافی، هرس و موارد دیگر احتیاج دارند‌. یکی از مهم‌ترین مراقبت‌هایی که تاثیر مستقیم و بسیار زیادی در روند تولید و بهره‌وری گیاه دارد، کوددهی آن است.اما این مهم است که شما از چه کودی برای گیاه خود استفاده می‌کنید.با مصرف  کود کامل که تمامی احتیاجات گیاه شما را برطرف کند، نه تنها از لحاظ اقتصادی برایتان بسیار مقرون به صرفه بوده، بلکه میزان باروری و حجم برداشتی محصول را نیز افزایش خواهد داد.

خرید کود جلبک دریایی شوک یک لیتری

در مورد کودهای جلبک دریایی بیشر بدانیم 

چرا کوددهی گیاهان مهم است؟

گیاهان با داشتن مواد کافی می‌توانند به حیات خود ادامه داده و بهره‌وری بهتری داشته باشند. کود از جمله مواردی است که برای داشتن گیاهی باکیفیت بسیار اهمیت دارد. در بسیاری از موارد خاک مواد غذایی لازم برای تقویت و رشد گیاه را در خود ندارد در نتیجه  کود را با خاک ترکیب کرده و برای رسیدن به راندمان بالاتر و رشد و نمو بهتر به گیاه ترزیق می‌کنند.کودها در انواع حیوانی، معدنی و غیرآلی و شیمیایی وجود دارند. کودهای معدنی غیر آلی کودی مناسب برای گیاهان است. بهتر است برای جذب بهتر کود، از کودهایی استفاده شود که معدنی بوده و قابلیت انحلال پذیری بالایی در آب داشته باشد. کود از طریق ریشه های نرم جذب گیاه شده و از طریق قسمت‌های نباتی گیاه به تمامی قسمت های دیگر انتقال پیدا خواهد کرد. گیاه نیز به طریق شیره ای که تولید می‌کند تمامی مواد مورد نیاز خود را جذب خواهد کرد.

شناخت انواع کود برای خرید

وجود داشتن یک عنصر در کود ترکیبی ست که درصد خلوص آن متفاوت است، به این صورت که تحت تاثیر عواملی مانند: تاثیرگذاری، نحوه استفاده، زمان کوددهی می‌تواند عملکرد متفاوتی بر گیاه داشته باشد. کودها در دو نوع پرمصرف یا درشت مغذی و کم مصرف یا ریز مغذی وجود دارند. ازت، فسفر، کلسیم، پتاسیم و منیزیم از عناصر پرمصرف یا ماکرو به حساب می‌آیند. از جمله عناصر ریز مغذی یا میکرو می‌توان به؛ آهن، منگنز، بور، روی، کلر و مولیبدن اشاره کرد.

 

بهترین راه خرید کود اسید هیومیک شوک بیست لیتری

در مورد کودهای اسید هیومیک بیشتر بدانیم 

چرا باید از کود کامل مایع استفاده کنیم؟

با توجه به نیاز خاک و گیاه خود باید از کود مناسب آن استفاده کنید. اما استفاده از یک کود کامل برای شما بسیار مفید و مقرون به صرفه است. یکی از انواع کود های کامل می‌توان به کود کامل شوک ۱۰ ایکس اشاره کرد. این کود با داشتن تمامی عناصر مورد نیاز خاک می‌تواند برای گیاهتان بسیار عالی باشد.بهتر است از کودی استفاده کنید که مایع باشد زیرا کود مایع توانایی این را دارد که با انحلال پذیری بالای خود با آب طیف بیشتری از گیاهان و مزارع شما را کوددهی کرده و از لحاظ اقتصادی برای شما بسیار مفید است. با خرید کود کامل شوک ۱۰ ایکس مایع حاصلخیزی خاک را افزایش داده، در نتیجه می‌توانید کیفیت محصول برداشتی را نیز بالا برید. کود کامل با داشتن ۱۰ عنصر مهم مورد نیاز گیاه باعث افزایش تناژ محصول شما خواهد شد. همچنین با اصلاح بافت و بستر خاک زمین را برای سال‌های بعدی کشت نیز آماده می‌کند. کود کامل با افزایش ظرفیت نگهداری آب در خاک، نیاز گیاه به آبیاری مداوم کمتر خواهد کرد .

جمع بندی خرید کود

 از جمله کارهای بسیار مهم در باغبانی و پرورش گیاهان خرید کود کامل مناسب است زیرا گیاهان بیشترین مواد غذایی خود را از خاک به دست آورده در نتیجه نیازمند داشتن خاکی غنی و سرشار از مواد مغذی هستند. از آنجا که اکثر خاک‌ها به دلیل استفاده مکرر از کودهای شیمیایی و سال‌های متمادی کشت در آنها فقیر از مواد مغذی بوده در نتیجه با استفاده از کوددهی مناسب باید آن را تقویت کرد. خرید کود کامل بسیار مقرون به صرفه است زیرا میزان بهره‌وری گیاه را بالا خواهد برد. کود کامل شوک مایع ارگانیک بوده، در نتیجه به طبیعت آسیبی وارد نخواهد کرد. همچنین کود کامل شوک به دلیل داشتن ذرات نانو موجود در خود سریع الجذب بوده و به سرعت در اندام‌های گیاه حرکت کرده و می‌توانید نتیجه استفاده از آن را چند ساعت پس از استفاده از کود در گیاه ببینید. جهت خرید کود کامل می‌توانید اینجا را کلیک کرده و با کارشناسان ما هماهنگ کنید.

اشتراک گذاری