کود سه بیست یک لیتری شوک آمریکایی

خرید کود سه بیست

آخرین مقالات

خرید کود سه بیست

جهت بالا بردن کیفیت محصول و افزایش تناژ به دست آمده شما باغدار محترم وظیفه دارید برای گیاهان عوامل مختلفی را فراهم کنید تا به این مهم دست یابید. یکی از مراقبت‌های بسیار ضروری برای گیاهان، استفاده از کودهای مناسب برای آنهاست. یکی از این کودها که تاثیر بسیار زیادی در کیفیت محصول دارد خرید کود سه بیست شوک مایع است.این کود به دلیل کیفیت بالای خود و وجود ذرات نانو در آن نه تنها به سرعت روی محصول تاثیر گذاشته، بلکه می‌تواند سبب افزایش تناژ محصول و کیفیت آنها شود. در این مقاله از سایت ایران کود به بررسی تاثیر کود سه بیست بر گیاهان، ویژگی و مزایای استفاده از آن می‌پردازیم.می‌توانید برای خرید کود سه بیست شوک مایع با کارشناسان ایران کود در بالای این صفحه تماس برقرار نمایید.

3 بیست 5 لیتری

در مورد کودهای مایع بیشتر بدانیم 

شناخت کود سه بیست شوک مایع

این کود مایع استاندارد بوده و متعادل است. می‌تواند برای اکثر گیاهان از کوچکترین آنها تا بزرگ‌ترین آنها مفید باشد. کود با داشتن غلظت بالا باعث می‌شود که عناصر غذایی مورد نیاز گیاه در اختیار ریشه قرار گرفته و باعث سوخت و ساز گیاه شود.کود سه بیست شوک مایع به عنوان یک کود کامل در نظر گرفته می‌شود زیرا سه عنصر اصلی مورد نیاز اکثر گیاهان یعنی؛ نیتروژن، فسفر و پتاسیم را به  اندازه کافی در خود داشته و در اختیار گیاه قرار می‌دهد.عنصر نیتروژن در این کود باعث رشد سریع درخت شده، میزان سبزینگی در گیاه را افزایش می‌دهد. وجود عنصر فسفر در این کود باعث تقویت رشد ریشه شده، تعداد و اندازه میوه و گل‌های گیاه را بالا خواهد برد. عنصر پتاسیم در این کود کمک می‌کند تا گیاه بتواند مقاومت بیشتری در برابر تنش‌های محیطی سخت داشته و قوی‌تر شود.

این کود باعث رشد و عملکرد بهتر و کاملتر گیاهان می‌شود. اما شما باید به درستی و در زمان مناسب از این کود استفاده کنید تا آسیب به گیاه وارد نشود. کود NPK از جمله کودهای شناخته شده در بازار بوده که باعث کیفیت بهتر خاک خواهد شد. این کود مانند کود کامل عناصر میکرو و ماکرو را در خود دارد. اما تفاوتش با کود کامل این است که درصد مساوی از سه عنصر اصلی در آن وجود دارد که به همین جهت رشد رویشی و زایشی گیاه جزو کودهای بسیار مناسب به حساب می‌آید.در نتیجه در گیاهان زراعی قبل از اینکه میوه به وجود آید از این کود استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که برای هر گیاه سبزی که در زمین کاشته شده می‌توان از کود NPK استفاده کرد.البته  تمامی کودهای سه بیست یکسان نیستند و ممکن است درصد نامساوی از سه عنصر اصلی را در خود داشته باشند و خیلی از برندها به جز این سه عنصر،عناصر دیگری را در خود ندارند. اما ما با اطمینان خرید کود سه بیست شوک مایع را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا علاوه بر این سه عنصر اصلی، دارای ریز مغذی‌هایی است که برای گیاه بسیار مناسب است.هنگامی که از این کود در خاک حاصلخیز استفاده می‌کنید به علت داشتن تعادل در سه عنصر اصلی، باعث رشد سلول‌های جدید، توزیع مواد مغذی مورد نیاز گیاه، فتوسنتز، رشد گل‌ها و میوه‌ها افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.تمامی این عوامل در کنار همدیگر باعث می‌شوند که گیاه قوی شده تا شما میوه‌ای با کیفیت و بازارپسند داشته باشید. همچنین اگر از این کود در زمان مناسب و به درستی استفاده کنید باعث می‌شود که باکتری‌های مفید خاک فعال شده و حاصلخیزی خاک را نیز افزایش دهند.

خرید کود کامل شوک ۱۰ ایکس

بررسی مزایا و ویژگی‌های خرید کود سه بیست شوک مایع

این کود وارداتی کشور آمریکا کودی منحصر به فرد بوده و توانسته طرفداران بسیاری برای خود دست و پا کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مزایای مصرف این کود برای گیاهان می‌پردازیم.

  • سرعت جذب بالایی دارد.
  • عناصر NPK را در خود دارد.
  • دارای کیفیت بالا غلظت زیادی است.
  • این کود می‌تواند از طریق ریشه و برگ جذب گیاه شود.
  • مقداری مس، منگنز و آهن نیز در خود دارد.
  • یک کود متعادل و کامل است.
  • میزان سبزینگی در گیاه را افزایش می‌دهد.
  • کیفیت محصول را بالا می‌برد.
  • می‌تواند به افزایش میزان برداشت محصول کمک فراوانی کند.
  • این کود برای تمامی محصولات زراعی آپارتمانی و باغی مفید است.
  • باعث افزایش مقاومت گیاه در برابر کمبود مواد غذایی و تنش‌های سخت محیطی خواهد شد.
  • تکنولوژی ساخت این کود بسیار بالاست.
  • در تمامی مراحل رشد گیاه مخصوصاً در اوایل رشد می‌توان از آن استفاده کرد.
  • این کود به راحتی در آب حل می‌شود.
  • کمترین میزان شوری و پسماند را نسبت به کودهای شیمیایی دیگر از خود به جای می‌گذارد.

 

 

سه بیست 20 لیتری شوک

در مورد کود آهن بیشر بدانیم 

زمان استفاده از کود سه بیست شوک برای گیاهان

  باغدار محترم زمانی که احساس کرد برای بالا بردن کیفیت، تقویت گیاه و همچنین افزایش تناژ محصول و افزایش مقاومت گیاه در برابر تنش‌های محیطی و تغییرات آب و هوایی به کود احتیاج دارد می‌تواند از این کود برای گیاه خود استفاده نماید.

چگونه از کود سه بیست مایع شوک استفاده کنیم؟

از این کود می‌توانید به دو روش محلول پاشی و آبیاری استفاده کنید. اگر می‌خواهید از روش محلول پاشی استفاده نمایید باید در هر ۱۰۰۰ لیتر آب ۲ لیتر کود سه بیست ریخته، حل کرده و بعد از آن گیاه را کوددهی نمایید. توجه کنید که مقدار پاشیدن محلول به قدری باشد که گیاه کاملاً خیس شود.

 چنانچه از روش آبیاری استفاده می‌کنید برای وارد کردن کود به زمین مقدار ۵ لیتر از کود را با مقدار مناسبی از آب ترکیب کنید و این کار را انجام دهید.

جمع بندی کود سه بیست شوک 

از جمله کودهای بسیار مقوی و شناخته شده برای گیاهان در میان کشاورزان کود سه بیست است. استفاده از تمامی کودهای سه بیست موجود در بازار نتیجه یکسانی را در گیاهان ایجاد نمی‌کند. یکی از کودهای سه بیست که درصد رضایت زیادی پس از مصرف برای کشاورزان پدید آورده است کود سه بیست شوک مایع است. این کود با داشتن عناصر اصلی و ریزمغذی مغذی ها برای  اکثر گیاهان مفید است. در این مقاله از سایت ایران کود به بررسی ویژگی‌های این محصول عالی پرداختیم و شما را از کیفیت و تاثیر آن آگاه نمودیم. جهت خرید کود سه بیست شوک مایع و مشاوره می‌توانید از همراهی کارشناسان ایران کود بهره‌مند شوید.

اشتراک گذاری