اسید هیومیک 95 درصد شوک مخصوص کود دهی باغات پرتقال

خرید هیومیک اسید

آخرین مقالات

خرید هیومیک اسید شوک

اسید هیومیک مایع قهوه ای تیره و مغذی که از پتاسیم به دست می آید،  برای استفاده به عنوان کود، تثبیت کننده و محرک رشد گیاه، فعال کننده و نرم کننده خاک است . این ماده  مواد شیمیایی و فلزات سنگین را  از خاک سم زدایی می کند. اسید هیومیک اوره و سایر منابع نیتروژن را تثبیت می کند و میکروارگانیسم های مفید را تقویت  می کند، ساختار خاک را بهبود می بخشد، رشد ریشه را تقویت و به افزایش جذب مواد مغذی کمک می کند.

مشخصات کود هیومیک اسید شوک

کود اسید هیومیک شوک مایع و محلول در آب است، این محصول ارگانیک  با بسیاری از کودهای مایع و ریز مغذی ها سازگار است و به عنوان یک عامل کیلیت به گیاهان در جذب و قابلیت استفاده از مواد مغذی ضروری برای چرخه زندگی سالم و مولد محصولات کمک می کند. کود اسید هیومیک شوک از بهترین، غنی‌ترین و خالص‌ترین منابع مغذی  تهیه  شده است. بسیاری از برندهای مختلف اسید هیومیک به صورت پودری و گرانولی عرضه می شود، اما اسید هیومیک شوک مایع و نانو که هیچ گونه عوارضی نه تنها برای محیط زیست بلکه برای انسانها هم نخواهد داشت. مزیت دیگری اسید هیومیک شوک دارد این است که خالص و شامل 95 درصد اسید هیومیک می باشد و برای تمام محصولات اعم از زراعی و باغی و هیدروپونیک و گلخانه ای نیز مفید است. برای ساختار خاک هم مفید است و باعث تنظیم PH  خاک می شود. کود هیومیک اسید شوک بسیار سریع جذب گیاه می شود و در دماهای پایین نیز سریع خشک می شود.  این محصول بی نظیر و امریکایی در بسته های 1، 5 و 10 لیتری ارائه می شود.

بهترین راه خرید کود اسید هیومیک شوک بیست لیتری

در مورد کودهای مایع بیشتر بدانیم 

نحوه کوددهی با اسید هیومیک شوک

مقدار مصرف کود اسید هیومیک شوک برای سبزیجات 1 لیتر در هر 100 لیتر آب تا 5 لیتر در هکتار معادل 5-20 لیتر در هکتار در هفته مورد نیاز است. برای باغات و تاکستان ها 1 لیتر در هر 100 لیتر آب تا 7 لیتر در هکتار معادل 5-20 لیتر در هکتار هر 2 تا 4 هفته یا در صورت نیاز مقدار مورد نظر استفاده شود. جهت کوددهی گیاهان زینتی 1 لیتر در هر 100 لیتر آب تا 5 لیتر در هکتار معادل 5-20 لیتر در هکتار هر 2 تا 4 هفته باید کوددهی شوند. برای محصولات چمنی 1 لیتر در هر 100 لیتر آب تا 3 لیتر در هکتار معادل 5-10 لیتر در هکتار هر 2 تا 4 هفته مورد نیاز است. جهت مصرف گیاهان خانگی  (کاربرد خاک) 45 میلی لیتر در 9 لیتری را رقیق کرده و مخلوط رقیق شده را به میزان 1 لیتر در متر مربع هر دو هفته یکبار یا در صورت نیاز استفاده کنید. جهت اصلاح یا کوددهی خاک (روش استفاده ترجیحی): 10 تا 30 لیتر در هکتار در صورت نیاز. از نرخ بالاتر برای اصلاح خاک استفاده کنید.

خرید اسید هیومیک شوک 5 لیتری

در مورد کودهای جلبک دریایی بیشتر بدانیم 

مزایای خرید کود هیومیک اسید شوک

یکی از مزایای عمده استفاده از اسید هیومیک شوک  کاربرد و استفاده از آن توسط خاک و گیاهان است که  می توان مقدار مصرف را  با دقت بسیار بیشتری نسبت به لئوناردیت های خام یا سایر محصولات هیومات خام محاسبه کرد. تقریباً غیرممکن است که بتوان پیش بینی کرد که آیا، چگونه یا چه زمانی اسیدهای هیومیک از لئوناردیت های خام آزاد می شوند یا توسط گیاهان و خاک مورد استفاده قرار می گیرند. نرخ استفاده را می‌توان برای گیاهان کوچکتر  کاهش داد. اسیدهای هیومیک با ذرات خاک پیوند می خورند و ریز منافذ در خاک ایجاد می کنند. این ریز منافذ فضاهایی هستند که ریشه ها، آب، اکسیژن، مواد مغذی و میکروب ها می توانند در آن ساکن شوند. اسید هیومیک شوک یک محرک خاک و وسیله ای برای حمل مواد مغذی به گیاهان است،  مولکول های  اسید هیومیک، مواد مغذی  را به شکل های موجود به گیاه منتقل میکنند  که به تشدید متابولیسم گیاه و تحریک فعالیت های طبیعی خاک کمک می کند. یکی دیگر از مزایای مهم اسید هیومیک شوک کاهش  مصرف کوددهی  تا 30 درصد و بهبود کارایی مصرف مواد مغذی می باشد. کاهش مصرف مقدار کود حفظ رشد مطلوب را برای گیاه فراهم می کند. این امر ارزش اقتصادی و زیست محیطی زیادی را برای تولیدکنندگانی که مایل به کاهش هزینه های ورودی کود و یا کاهش اثرات جانبی احتمالی استفاده از کودهای شیمیایی هستند، فراهم می کند.

زمان مصرف کودهای اسید هیومیک شوک

کودهای اسید هیومیک شوک را  در پاییز یا اوایل بهار مستقیماً روی خاک استفاده شود و در هر فصل رشد 4 تا 6 بار استفاده شود. بهتر یک آزمایش خاک برای تعیین سطوح مواد مغذی و انجام اصلاحات لازم برای اطمینان از سطح حاصلخیزی خوب در خاک خود انجام دهید.  این کود یک مکمل ایده آل برای کمک به اثربخشی برنامه کود دهی  شما است. نرخ کاربرد بسته به شرایط خاک، نوع خاک دارد. بهتر است  قبل از رقیق کردن برای اختلاط بیشتر، ظرف محتوی کود را خوب تکان دهید، هنگام مخلوط کردن با آب، ظرف را تا نیمه پر کنید، سپس کود مایع را به آب باقیمانده اضافه کنید. هنگام اختلاط با آفت کش ها، اسید هیومیک مایع را قبل از افزودن عوامل بافر و آفت کش ها با آب رقیق کنید. با آفت کش های کربنات دار مخلوط نکنید، زیرا اثربخشی  آن را کاهش می دهد . قبل از مخلوط کردن با دیگر کودها  تمام دستورالعمل ها و اقدامات احتیاطی روی برچسب کوددهی  را انجام دهید. اسید هیومیک مایع  را با نیترات کلسیم، اسید فسفریک، سولفات  روی یا محلول های دیگر با pH کمتر از 6.5 مخلوط نکنید. زمان‌بندی، سرعت جذب مهم است که  به شدت به مرحله رشد محصول، سطح حاصلخیزی خاک و شرایط محیطی بستگی دارد.

نحوه خرید کود اسید هیومیک شوک

جهت خرید این محصول با کیفیت و معتبر می توانید با شماره درج شده در بالای همین صفحه مراجعه بفرمائید. از مزایای خرید مستقیم از مجموعه ایران کود این است که شما می توانید بی واسطه و با قیمت مناسب آن را خریداری کنید. نکته مهم اینکه شما با خرید مستقیم می توانید با اطمینان از برند شوک آن را به راحتی برای محصولات خود استفاده کنید.

اشتراک گذاری