کود کامل 10Xshock برای آگلونما

کود کامل ده ایکس برای آگلونما

آخرین مقالات

کود کامل ده ایکس برای آگلونما

زمانی که که برگ های آگونما رشد خوبی ندارند، نیاز به تغذیه با کودهای مغذی ده ایکس را دارند که با استفاده منظم و مداوم از کود مناسب این کمبود برطرف می شود. این مقاله در مورد زمان و نحوه کوددهی گیاهان آگلونما با کودهای ده ایکس با ما همراه باشید.

ترکیبات موجود در کودهای ده ایکس شوک برای گیاهان آگلونما

کود ده ایکس شوک، یک کود آمریکایی است و با استفاده از متدهای نوین روز ساخته شده است. اگر این کود را به صورت اصولی به گیاه بدهید تا بهترین نتایج بدست آید. این کود مغذی سرشاز از مواد مفید و حیاتی برای رشد گیاهان از جمله گیاهان آپارتمانی آگلونما است. املاح معدنی موجود در این کود کامل شامل نیتروژن، فسفر، آمینو اسید، عصاره جلبک دریایی، منیزیم، پتاسیم، اسید هیومیک و … است.

کوددهی گیاهان آلگونما با کودهای ده ایکس شوک

کمبود مواد مغذی در گیاهان آلگونما باعث تغییرات در رشد و تغییر رنگ آنها می شود. این علائم همچنین نشان دهنده سایر مسائل مانند کمبود نور خورشید یا آبیاری بیش از حد است. بهتر است گیاهان خود را زیاد تعویض نکنید چون باعث کمبود مواد مغذی می شود.

بهترین زمان کوددهی گیاهان آلگونما با کودهای ده ایکس

بهترین زمان برای کوددهی آگلونما، فصل بهار یا تابستان است. لذا بایستی در این زمان‌ هر دو هفته یک بار، کوددهی شوند. کوددهی گیاه آگلونما بایستی در آغاز و انتهای فصل رشد گیاه صورت بگیرد تا رشد ریشه مختل نشود و گیاه باروری خوبی داشته باشد. مصرف کود کامل ده ایکس برای آگلونما در زمان رشد گیاه سبب می شود تا ریزش گلها وجود نداشته باشد.

نکات کوددهی در مورد گیاهان آلگونما با کودهای ده ایکس

در زمان ابتلا به بیماری ها و آفات گیاهان آلگونما را با کودهای ده ایکس کوددهی کنید. کود کامل ده ایکس هیچ زیانی برای پوست و سلامت انسان ندارد. ولی بهتر است تا در زمان استفاده از این کود از دستکش و ماسک استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ایرانکود در تماس باشید.

اشتراک گذاری