کود کامل 10Xshock برای فلفل سبز

کود کامل ده ایکس برای فلفل سبز

آخرین مقالات

کود کامل ده ایکس برای فلفل سبز

تعیین بهترین کود برای گیاهان فلفل سبز  به خاک محل کاشت  بستگی دارد. قبل از کوددهی آزمایش خاک انجام دهید. بهتر است کوددهی فلفل سبز با کودهای ده ایکس قبل از کاشت انجام شود.  کود کامل ده ایکس  برای فلفل سبز بسیار مفید است، چنانچه  به صورت اصولی و صحیح استفاده شود،  باعث افزایش سبزینگی گیاه و کاهش پیری زودرس گیاه می شود.   این کود به علت وجود پتاسیم سبب می شود تا قدرت دفاعی گیاهان در برابر همه آفات و بیماریها حفظ شود.  این کود کمک می کند تا ماندگاری محصولات پس از برداشت بسیار بهتر شود و در مقابل کم آبی و خشکسالی  مقاومت داشته باشند. همچنین این کود مانع رقابت علفهای هرز می شود.

زمان کوددهی فلفل سیاه با کودهای ده ایکس شوک

قبل کاشت  کود ده ایکس را روی سطح خاک  پخش کنید.این کود  باعث تحریک رشد ساقه و شاخ و برگ می شود به طوری که بوته های فلفل  به اندازه کافی بزرگ خواهند شد.  حدود 30 درصد از کود ده ایکس  را قبل کاشت پخش  کنید و دو هفته بعد کاشت 45 درصد بعدی را اضافه کنید و با پایان یافتن برداشت فلفل، 25 درصد آخر را استفاده کنید.

در مورد کودهای فروت ست بیشتر بدانیم 

کود کامل 10Xshock برای فلفل سبز

روش کوددهی فلفل سبز با کودهای ده ایکس

کود  کامل ده ایکس برای فلفل سبز از روش‌های آبیاری و محلول پاشی قابل استفاده است.  قبل از استفاده آن را با مقدار مناسبی از آب مخلوط نمایید.در روش محلول پاشی نیاز است تا کود ده ایکس شوک کامل را با میزان مناسبی از آب مخلوط شود، سپس این محلول را به همه بخش‌های گیاه اسپری نمایید تا همه قسمت‌های گیاه به خوبی سیراب شود. معمولا فلفل سبز از زمان کاشت تا برداشت بایستی به طور اصولی و با برنامه ریزی درست تغذیه شود تا باردهی آن زیاد شود و محصولات بسیار مرغوب و با کیفیتی ایجاد نماید.

 لازم به ذکر است که کود کامل ده ایکس شوک را باید تنها از مراکز معتبر تهیه کنید. برای خرید کود اصل و با کیفیت با ما تماس بگیرید و در مورد چگونگی نحوه مصرف با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری