راهکار افزایش باردهی درختان میوه کشف شد

آخرین مقالات

راهکار افزایش باردهی درختان میوه کشف شد

درختان میوه برای افزایش رشد رویشی و افزایش باردهی نیازمند به مراقبت ویژه، همچنین برنامه غذایی مناسب، هم در موقعیت جغرافیایی و همچنین سن و سال درخت دارند.

افزایش باردهی صرفآ به استفاده یک عنصر ختم نمی شود و اگر ما به دنبال یک عنصر باشیم که بتوانیم طی مراحل آخر باردهی درختان میوه از آن استفاده کنیم صرفآ استفاده از نانو کود پتاسیم 60 درصد شوک است.

k60 شوک

بنا به تجربه میدانی کارشناسان آل کود و ایران کود ثابت شد استفاده از کود کامل در ابتدای بهار میتواند تاثیر استفاده از کود پتاسیم را در مراحل آخر باردهی درختان به شدن افزیش دهد.

جا دارد در اینجا به کود نانو شوک ده ایکس اشاره کنیم.

کود شوک ده ایکس همانظور که از نامش پیداست دارای ده عنصر حیاتی برای درختان میوه است.

کود شوک ده ایکس

اگر ما بتوانیم از کود شوک ده ایکس به عنوان کود کامل طی چند مرحله به صورت محلول پاشی و آبیاری استفاده کنیم می توانیم درختان میوه ی تنومند تر، قوی تر و افزایش باردهی به مراتب بالاتری داشته باشیم.

کود پتاسیم شوک 60 درصد آخرین کودی است که به عنوان افزایش باردهی چند برابری درختان میوه، افزایش رنگ دهی و همچنین افزایش طعم و بوی میوه استفاده کنیم.

راهکار افزایش باردهی درختان میوه کشف شد : کود نانو پتاسیم شوک 60 بعد از مصرف چند سری کود کامل شوک ده ایکس راز این معماست.

رازیکه کشاورزان نمونه هر استان نمی خواهند کسی به کار آنها پی ببرد.

نانو کود ها به دلیل فرمولاسیون خاص و همچنین ذرات بینهایت ریز همواره مورد تایید کشاورزان نمونه هر استان مورد تایید و مصرف هستند.

با توجه به دوز مصرف این کود ها بهتر است که با حداقل هزینه بیشترین کارایی را داشته باشیم.

برای مشاوره رایگان میتوانیم همین حالا از بالای همین صفحه با کارشناسان ایران کود در ارتباط باشیم.

اشتراک گذاری