خرید کود مایع گیاهان آپارتمانی

خرید کود مایع گیاهان آپارتمانی شوک

آخرین مقالات

خرید کود مایع گیاهان آپارتمانی شوک

اگر عاشق گیاهان آپارتمانی هستید، برای  تقویت و شادابی هر گیاه به یک کود کاملاً متعادل  مانند کودهای آپارتمانی شوک  نیاز دارید.

مشخصات کودهای آپارتمانی شوک

کود های آپارتمانی شوک دارای نسبت متعادل عناصر ضروری گیاهان هستند.  نیتروژن موجود در آنها  باعث تقویت شاخ و برگ های سالم و سبز می شود و سایر مواد مغذی  موجود در آن  شامل کلسیم، منیزیم، گوگرد، مس، آهن، منگنز و روی رشد ریشه ها را  قوی و گیاهان را  برای تولید جوانه تقویت  می کنند.  همچنین  این مواد مغذی   باعث رشد و سلامت کلی گیاهان می شود. کودهای عالی آپارتمانی شوک  قابل استفاده  برای همه گیاهان داخل منزل می باشند   اما دفعات استفاده از آن برای هر گیاه متفاوت است. بنابراین مصرف این کودها تمام نیاز تغذیه ای گیاهان آپارتمانی را تامین کرد. کودهای آپارتمانی شوک به دلیل  ارگانیک  و نانو بودن  برای رشد قوی گیاهان آپارتمانی مانند گیاه بامبو، یشم، مار، کاکتوس و ساکولنت، آلوورا،  سانسوریا و … مناسب می باشد.

کود آپارتمانی - خرید کود آپارتمانی

در مورد کودهای مایع بیشتر بدانیم

نحوه استفاده از کود مایع گیاهان آپارتمانی شوک

کودهای مایع شوک می توانند تمام نیاز تغذیه ای گیاهان شما را برطرف کنند،  به ازای هر 4 لیتر  آب  یک قاشق چایخوری کود مایع لازم است،  در صورت وجود باقیمانده‌ کود، می‌توانید آن‌ها را در ظرفی درب دار تا شش ماه نگه دارید.  بهتر است زمان  کوددهی  گیاهان خود را طبق برنامه آبیاری گیاهان  تنظیم  کنید،  گاهی اوقات بر اساس نیاز هر گیاه، آب را با کود جایگزین کنید.

زمان مصرف کودهای مایع آپارتمانی شوک

گیاهانی  رشد سریع دارند  معمولاً هر 3-2 هفته در بهار و تابستان و  به مقدار کمتر در زمستان به کوددهی  نیاز دارند، اما  گیاهان با رشد کند یا متوسط معمولاً فقط یک یا دو بار در هر ماه در بهار و تابستان به کود نیاز دارند و ممکن است در زمستان اصلاً به کود دهی نیاز نداشته باشند. بر اساس میزان آبیاری گیاهان می توانید تعیین کنید که آیا گیاهان شما مواد مغذی کافی دریافت می کنند. گیاهان معمولا نشانه‌های متفاوتی مبنی بر عدم دریافت آب کافی دارند، اما شایع‌ترین نشانه‌ها پژمرده شدن، افتادن برگ‌ها یا ایجاد برگ‌های قهوه‌ای تیره است. یکی از نشانه های رایج آب زیاد زرد شدن برگ ها است، برگها در نوک و لبه ها شروع به زرد شدن می کنند و سرانجام    کل برگ ها  زرد  می شوند. برخی از گیاهان در صورت دریافت آب بیش از حد ممکن است پژمرده شوند یا ریزش برگ داشه باشند. بهترین راه برای تشخیص اینکه گیاه شما بیش از حد آبیاری شده است، بررسی خاک است. اگر خاک خیس است، ممکن است بیش از حد آن را آبیاری شده باشد  یا ممکن است سوراخ های زهکشی در ظرف وجود نداشته باشد.

 

 

خرید کود گیاهان آپارتمانی شوک

در مورد کودهای آهن بیشر بدانیم 

مزایای کودهای مایع آپارتمانی شوک

از مزایای کودهای مایع آپارتمانی شوک طبیعی و بدون بو  بودن آنها برای گیاهان است، همچنین این کودها  به کاهش لکه های قهوه ای و زرد شدن برگ ها کمک می کند و باعث رشد قوی ریشه و ساقه می شوند.  با هر بار آبیاری می توانیم این کودها را استفاده کنید، مزیت دیگری که دارند با مصرف این کودها گیاهان دچار سوختگی نمی شوند.  برای تغذیه منظم  در گیاهان هر 15 روز یک بار استفاده شود. این کود را به سادگی می توانید روی گیاهان خود بپاشید سپس آبیاری کنید. کود مایع شوک تمام مواد مغذی ضروری مورد نیاز گیاهان آپارتمانی  شما را همراه با ریزمغذی های کمیاب برای یک رژیم غذایی گیاهی کامل فراهم می کند. هر  بسته می تواند یک گیاه آپارتمانی بزرگ یا چند گیاه کوچک را تا 3 ماه تغذیه  می کند. این کود مواد مغذی گیاهی را  برای ارتقاء شاخ و برگ سرسبز، بهبود مصرف آب و تقویت بنیه گیاه تامین می کند، تعادل طبیعی خاک را بازیابی می کند و به حفظ رطوبت خاک کمک می کند. همچنین  مواد مغذی مورد نیاز گیاهان آپارتمانی  را برای رشد خوب و با کیفیت فراهم می کند، حاوی مواد مغذی  که سریع  جذب گیاهان می شوند و نسبت به کودهای شیمیایی ضرری برای گیاهان ندارند. همچنین خاک گلدان را سالم‌تر نگه می‌دارد، که در نهایت می‌تواند منجر به تولید گیاه بیشتر و خرید کمتر خاک جایگزین می شود.

مقدار مصرف کودهای آپارتمانی شوک

مقدار توصیه شده را در زمان استفاده در سطح خاک بپاشید  و هنگام گلکاری مجدد با خاک مخلوط کنید. این کار  به رساندن کود به جایی که لازم است کمک می کند و همچنین  مانع از کپک زدن روی سطح خاک می شود.

 روشهای کوددهی گیاهان آپارتمانی مختلف شامل:

1 قاشق غذاخوری هر 2 تا 3 ماه برای گلدان های کوچکتر از 6 سانتی متر

2-4 قاشق غذاخوری هر 2-3 ماه برای گلدان های 6-12 سانتی متری

1 قاشق غذاخوری در هر لیتر خاک هنگام  انتقال به گلدان مجدد

 برای کاکتوس و ساکولنت:

1 قاشق چای خوری هر 4 تا 6 ماه برای گلدان های کوچکتر از 6 سانت

1-2 قاشق غذاخوری هر 4-6 ماه برای گلدان های 6-12 سانتی متری

به طور  به ازای هر 4 لیتر  آب، 1 میلی لیتر غذای گیاهی را مخلوط کنید. برای تغذیه مداوم و رشد مطلوب هر بار که به گیاهان خود آبیاری می کنید از آن استفاده کنید.

نحوه خرید کودهای آپارتمانی شوک

کودهای آپارتماتی شوک دارای یک فرمولاسیون ساده و  آسان برای استفاده است که دارای تمام مواد مغذی ماکرو و میکرو ضروری است که گیاهان  آپارتمانی شما را سرحال و با نشاط خواهد کرد. بنابراین بهتر است در زمان آبیاری مصرف شوند تا جذب بهتر گیاه شود. همچنین  به اندازه کافی قوی هستند که گیاهان آپارتمانی شما کاملاً رشد کنند. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره درج شده در بالای صفحه ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری