بررسی و قیمت خرید کود شوک ده ایکس پنج لیتری

خرید کود کامل شوک ۱۰ ایکس

آخرین مقالات

خرید کود کامل شوک ۱۰ ایکس :

یکی از مراحل مهم در کشاورزی و پرورش گل و گیاه کوددهی مناسب آن است، در نتیجه انتخاب و خرید کود کامل شوک ۱۰ ایکس که بتواند گیاه را سرشار از مواد مغذی مورد نیاز خود کند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از کودهای مناسب و تقویتی که با کیفیت بالای خود توانسته توان رقابتی را از بسیاری از کودهای موجود در بازار بگیرد، کود کامل شوک ۱۰ ایکس مایع است. با نظر مصرف کنندگان به این نتیجه می‌رسیم که میزان رضایت بالای آن، حاکی از آن است که این کود باعث رشد و بهره‌وری بالای محصولات خواهد شد. یکی از بهترین کودهای مایعی که تاکنون وارد بازار کودی ایران شده کود کامل شوک ۱۰ ایکس مایع است. در این مقاله از سایت ایران کود به بررسی مزایای بی‌نظیر این کود پرداخته و سعی داریم اطلاعات جامع و کاربردی را از این کود و زمان مصرف آن در اختیار شما قرار دهیم. کود شوک ۱۰ ایکس در بسته‌بندی‌های ۱ لیتری ۵ لیتری و ۲۰ لیتری وجود دارد که می توانید جهت خرید کود اینجا را کلیک کنید

شناخت کود کامل شوک ۱۰ ایکس مایع

کود کامل شوک ۱۰ ایکس مایع بوده وارداتی کشور آمریکا می‌باشد. این کود برای تمامی گیاهان باغی، زراعی و گل‌های آپارتمانی قابل مصرف است. از جمله عملکردهای اصلی این کود می‌توان به تقویت گیاه، بالا بردن طعم و عطر محصول و بهبود رنگ میوه اشاره کرد.این کود با داشتن ترکیباتی چون: نیتروژن، فسفر، پتاسیم، فولیک اسید، آهن، هیومیک اسید، آمینو اسید، روی، جلبک دریایی، کلسیم و بور می‌تواند تمامی مواد مغذی مورد نیاز گیاه را برطرف نماید. بسته‌بندی ۱ لیتری این کود برای مصارف پایین و آپارتمانی  بسیار مناسب است. کود کامل شوک ۱۰ ایکس مایع با تکنولوژی نانو ساخته شده و داشتن ذرات نانو در آن باعث سریع الجذب بوده آن شده و در نتیجه به آسانی در تمامی اندام‌های گیاه رسوخ پیدا می‌کند. به طوری که شما پس از چند ساعت استفاده از کود در گیاه تغییر ظاهری آن را دیده و عکس‌العمل گیاه نسبت به کود را مشاهده خواهید کرد. به دلیل عدم ترکیبات شیمیایی در خود می‌‌تواند بهترین نتیجه را از مصرف کود به شما داده و خیال شما را از عدم سوختن گیاه مطمئن کند. این کود ارگانیک بوده و برای طبیعت نیز بسیار مفید است و کمترین آسیب را به طبیعت وارد نخواهد کرد. همچنین باعث باردهی بیشتر درختان و تقویت گیاهان آپارتمانی خواهد شد. در ادامه به بررسی مزایای استفاده از این کود در کشاورزی می‌پردازیم.

 

بهترین خرید کود شوک ده ایکس بیست لیتری

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

بررسی ویژگی نانو کود شوک

وجود ذرات نانو باعث جذب سریعتر در گیاه شده و افزایش کارایی عناصر غذایی را در گیاه به دنبال دارد. همچنین تکنولوژی نانو در کود باعث می‌شود اثرگذاری آن بالا باشد و هزینه‌های آن پایین‌ بماند.کودهای نانو مزیت‌های زیادی نسبت به کودهای شیمیایی دارند، زیرا کودهای نانو به راحتی توسط برگ و ريشه جذب گیاه شده و در گیاه انتقال پیدا می‌کنند. کود شوک ۱۰ ایکس مایع با تکنولوژی نانو ساخته شده و حلالیت بالایی داشته و به راحتی در اطراف ریشه پخش می‌شود و تاثیرگذاری سریعی در گیاه دارد.

ویژگی ها و مزایای استفاده از کود کامل شوک ده ایکس مایع

  • کود شوک ۱۰ ایکس مایع از جمله کودهایی است که می‌تواند هزینه‌های باغدار را کاهش دهد زیرا دارای درصد خلوص و غلظت بالایی است.
  • این کود در خود ترکیباتی دارد که افزایش حاصل‌ریزی خاک را به دنبال خواهد داشت.
  • کود شوک ۱۰ ایکس می‌تواند توان گیاه در برابر تنش‌های محیطی، آفات و بیماری‌ها افزایش دهد.
  • کود شوک ۱۰ ایکس مایع دارای کیفیت زیاد و غلظت بالایی است که می‌تواند بازدهی را افزایش داده و میزان راندمان کوددهی را نیز بالا برد.
  • این کود باعث می‌شود که جذب عناصر توسط ریشه تا چندین برابر افزایش پیدا کند.
  • با داشتن تعادل در ترکیبات خود برای گیاهان و رشد آنها بسیار مفید خواهد بود.
  • میزان ظرفیت نگهداری آب در خاک را در گیاه افزایش می‌دهد.
  • افزایش فتوسنتز و جوانه زنی از دیگر ویژگی‌های این کود است.
  • این کود باعث افزایش تخلخل خاک شده و رشد ریشه را افزایش خواهد داد.
  • کود کامل شوک ۱۰ ایکس مایع باعث آزاد شدن تمامی عناصر بلوکه شده در خاک خواهد شد.
  • این کود باعث اصلاح خاک شده و شوری و قلیایی خاک را از بین خواهد برد.
  • کود کامل شوک با افزایش ضخامت دیواره سلولی گیاه میزان شیره گیاه را افزایش خواهد داد و در نتیجه گیاه به سرما مقاوم خواهد شد.
  • داشتن قیمت مناسب نسبت به کارایی ها و مزیت های فراوانی که دارد از دیگر ویژگی‌های آن است.

زمان مصرف کود شوک ده ایکس مایع

هر زمانی که احساس کردید گیاه شما برای تقویت، افزایش تناژ محصول و بالا بردن کیفیت محصول به کود احتیاج دارد می‌توانید آن را کوددهی نمایید. همچنین زمانی که گیاه دچار تغییرات آب و هوایی و تنش‌های محیطی شد زمان مناسبی است که از این کود استفاده کنید. بهتر است کود دهی را در دمایی  بین ۲۰ تا ۳۰ درجه و صبح زود انجام دهید. آبیاری را دو روز قبل از کوددهی انجام دهید‌. همچنین در روزهای بادی از کوددهی پرهیز کنید تا باعث سوختن برگ ها نشود.

مقدار مصرف کود شوک ده ایکس یک لیتری

در مورد کودهای مایع بیشتر بدانیم 

مقدار مصرف 10 ایکس شوک مایع برای هر هکتار

اگر می‌خواهید از این کود به روش محلول‌پاشی استفاده کنید در هر ۱۰۰۰ لیتر آب ۲ لیتر از این کود را حل کرده و سپس کوددهی را انجام دهید. مقدار پاشیدن کود به گیاه باید به قدری باشد که شما خیس شدن گیاه را به چشم ببینید. چنانچه از روش آبیاری استفاده می‌کنید ۵ لیتر از کود کامل شوک را با مقدار مناسبی آب ترکیب کنید و سپس ریشه گیاه را کود دهی کنید.

جمع بندی خرید کود کامل شوک ده ایکس

همانطور که در متن آن اشاره کردیم شما باغدار محترم می‌توانید با تهیه یک کود کامل که تمامی عناصر مورد نیاز گیاهان خود را جهت افزایش تناژ محصول و بالا بردن کیفیت آن در خود داشته باشد، نه تنها می‌تواند از لحاظ اقتصادی برایتان بسیار مقرون به صرفه باشد،  بلکه خیال شما را نیز از داشتن کلیه عناصر راحت خواهد کرد. در این مقاله از سایت ایران کود به بررسی مزایای کود کامل شوک ۱۰ ایکس مایع پرداختیم و به این نتیجه رسیدیم که این کود با خلوص بالا و داشتن تمامی مواد مورد نیاز گیاهان در خود می‌تواند برای تمامی محصولات زراعی و گیاهی مفید باشد.می‌توانید جهت خرید کود کامل شوک ۱۰ ایکس مایع این محصول با کارشناسان ایران کود در تماس باشید.

اشتراک گذاری