کود کامل 10X شوک برای کلم بروکلی

کود کامل ده ایکس  شوک برای کلم بروکلی

آخرین مقالات

کود کامل ده ایکس  شوک برای کلم بروکلی

 کود کامل ده ایکس شوک دارای  تمام مواد مغذی برای رشد و پرورش گیاهان است، تمام نیازهای اساسی گیاهان از جمله کلم بروکلی را به خوبی برطرف می سازد. استفاده از این کود سبب می شود تا گیاه رشد چندین برابری داشته باشد. این کود وارداتی که محصول کشور آمریکا است با فناوری نانو به وجود آمده است که می تواند همه مشکلات گیاهان را برطرف سازد.

کوددهی کلم بروکلی با کودهای ده ایکس شوک

کود ده ایکس شوک  کود مناسبی برای این گیاه می باشد، چون حاوی مواد مغذی ضروری و ریز مغذی های ضروری مانند کلسیم، آهن، بور و هورمون‌های رشد، آمینو اسیدها می باشد. کلم بروکلی با وجود این کود به کود دیگری نیاز ندارد.

کود کامل 10X شوک برای کلم بروکلی

مزایای کودهای ده ایکس شوک برای کلم بروکلی

 

کودهای ده ایکس باعث رشد برگ‌های کلم بروکلی می شوند، استفاده از این کود در اوایل رشد و مراحل نمو گیاه برای رشد و عملکرد آن بسیار مفید است. همچنین باعث افزایش رشد ریشه و جلوگیری از آفات و بیماری ها در کلم بروکلی می شود.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

 

زمان استفاده از کود کامل ده ایکس   شوک برای کلم بروکلی

بهترین زمان برای کوددهی کلم بروکلی با کودهای ده ایکس شوک  دادن اوایل رشد گیاه و جوانه زنی آن است. در زمان ازت مورد نیاز آن تامین می شود و سیستم ریشه ای گیاه افزایش می یابد.

 کودهای ده ایکس شوک نه تنها کودهای ارگانیک و نانو هستند، بلکه کاملا طبیعی هستند ، ضمن تامین تمام نیازهای گیاه، باعث رشد بیشتر و برداشت عالی در آخر فصل می شود. همچنین این کودها ساختار خاک را بهبود می بخشند و باعث تقویت و حاصلخیزی خاک می شود. کودهای شوک را می توانید به طور مستقیم از طریق شماره درج شده در همین صفحه سفارش دهید و در صورت هر گونه سوال در مورد نحوه کوددهی و مقدار مصرف با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری