کود کامل شوک 10X برای درختان مرکبات

کود کامل شوک ده ایکس برای درختان مرکبات

آخرین مقالات

کود کامل شوک ده ایکس برای درختان مرکبات

درختان مرکبات بهترین نوع درختان هستند و در صورت کشت مناسب و اصولی سود زیادی را به باغداران می‌رسانند. کود کامل شوک ده ایکس  یکی از بهترین کودهای موجود است که با داشتن عناصر ضروری و مورد نیاز می‌تواند تمامی کمبودها و نیازهای خاک و درختان را به‌خوبی تامین کند.

کوددهی درختان مرکبات با کودهای ده ایکس شوک

 بهتر است در زمان‌های خواب درختان مرکبات در ماه‌های پاییز و زمستان  با کودهای ده ایکس کوددهی کنید. یک درخت جوان را می توان هر 2 تا 3  ماه یک بار کوددهی کرد. کود داد، اما درختان مرکبات بالغ باید در طول بهار و تابستان تقریباً هر 2-1 ماه یک بار کود داده شوند.

کود ده ایکس شوک باعث اصلاح ساختار خاک درختان مرکبات می شود.

کود ده ایکس شوک موجب اصلاح ساختار خاک  درختان مرکبات می‌شود و در افزایش حاصلخیزی خاک  و غنی بودن آن از نظر  مواد آلی و مورد نیاز گیاه موثر است. همچنین این کودها درختان مرکبات را از آسیب های محیطی محافظت می کنند.

 

بهترین زمان استفاده از کود شوک ده ایکس برای درختان مرکبات

بهترین زمان‌ برای استفاده از کود شوک ده ایکس در هنگام جوانه زنی گیاهان است، چون استفاده از کود کامل شوک در این زمان می‌تواند مقاومت گیاهان را به‌شدت افزایش بدهد و گیاه را در طول دوره رشد خود از هرگونه بیماری محافظت کند. همچنین می توان درختان مرکبات قبل ‌از رسیدگی  و برداشت میوه‌ها کوددهی کرد.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

نحوه کوددهی درختان مرکبات با کودهای ده ایکس

کوددهی درختان مرکبات را طبق دستورالعمل درج شده روی بسته بندی انجام دهید. کود ده ایکس شوک  را روی برگ های درخت مرکبات خود اسپری کنید یا آن را در اطراف پایه درخت تا جایی که تاج درخت را پوشش می دهد پخش کنید. از قرار دادن کود در نزدیکی تنه درخت خودداری کنید.

کودهای ده ایکس شوک از رشد علفهای هرز در درختان مرکبات جلوگیری  می کنند.

 کودهای ده ایکس از رشد علفهای هرز در اطراف درختان مرکبات جلوگیری می کنند سرعت رقابت آنها را نیز با مرکبات کاهش می دهند. و در نهایت موجب اصلاح ساختار خاک و افزایش حاصلخیزی خاک می شوند.

سخن پایانی :

در صورتی‌ که مایل به تهیه و استفاده از کود کامل شوک برای درختان مرکبات باغ خود هستید، می‌توانید با کارشناسان و مشاوران بخش فروش ما به‌طور مستقیم در ارتباط باشید و این کود مفید را با قیمت‌هایی مناسب و بسیار مقرون به‌ صرفه تهیه نمایید و با استفاده از این کود بی‌نظیر شاهد افزایش رشد و کیفیت درختان مرکبات خود به‌صورت معجزه‌ آسایی باشید.

اشتراک گذاری