کود 1963

کود 1963شوک

آخرین مقالات

کود 1963شوک

کود 1963 شوک برای افزایش رشد سریع ریشه گیاهان‌در خزانه مفید است. این کود به صورت نانو بوده و برای افزایش قدرت رشد  گیاهان مفید است . این کود حاوی 19 درصد ازت و 63 درصد فسفر است و به بهترین شکل ممکن کمبودهای غذایی که در ریشه گیاه یا خاک وجود دارد را برطرف  می کند.

 ویژگی‌ مهم کود 1963 شوک  برای گیاهان

کود 63 19 شوک  به‌ عنوان یکی از مفیدترین و بی‌خطرترین کودها در بین کشاورزان شناخته‌ شده است،  این کود در واقع یک مکمل ریشه‌زا فوق العاده قوی است که  می‌تواند رشد ریشه گیاهان  را چندین برابر افزایش دهد . این کود مخصوص استفاه در خزانه گیاهان است، اگر از این کود در زمان مناسب استفاده شود، ، هنگام انتقال به زمین اصلی آسیب یا شوکی به محصولات‌ وارد نخواهد شد. فسفر و ازت موجود در این کود نقش بسیار مهمی در تامین عناصر مورد نیاز گیاهان دارند و کمک می‌کنند سلول‌ها و ریشه رشد بهتری داشته باشند.

در مورد کودهای فسفر بالا بیشتر بدانیم 

کود 1963

نحوه استفاده از کود شوک 1963

کود 1963 شوک را  ابتدا با مقدار مناسبی آب مخلوط کنید و سپس آن را با استفاده از سمپاش مناسب به قسمت‌های مختلف گیاه اسپری نمایید یا این‌ که به‌ طور مستقیم به خاک بیفزایید تا جذب ریشه شود. کوددهی به روش آبیاری موجب می‌شود ساختار خاک نیز اصلاح شود و تمام ناخالصی‌هایی که در آن وجود دارد، از بین بروند.

 

میزان مصرف کود 1963 شوک برای گیاهان

1 لیتر کود شوک 1963 را برای هر 1000 متر خزانه یا 2 لیتر در 1000 لیتر آب، مصرف کنید.در مصرف آن زیاده روی نشود و کوددهی را متعادل انجام دهید.

مناسب‌ ترین زمان برای استفاده از کود 1963 برای گیاهان 

کود 1963  شوک  را در هر زمانی‌ که احساس کردید گیاه به تغذیه احتیاج دارد، می توانید مصرف کنید. همچنین اگر زمانی متوجه شدید که گیاهان‌تان مورد حمله‌ آفات یا حشرات مضر قرار گرفته‌اند، بهتر است با استفاده از روش محلول پاشی با این کود آفات و بیماریها را کنترل کنید.

 

کود 1963 رشد رویشی گیاه را در مدت زمانی کوتاه، چندین برابر می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در همین صفحه در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری