گوگرد مایع برای انگور

گوگرد مایع برای انگور

آخرین مقالات

گوگرد مایع برای انگور

کوددهی مناسب  مهم ترین عامل رشد و تقویت خاک و گیاهان می باشد. این ترکیبات  با دارا بودن انواع مختلف مواد مغذی  جهت تقویت خاک و   افزایش باروری میوه ها و محصول گیاه و افزایش ریشه دهی موثر هستند.درخت انگور به کودهای مغذی برای رشد بهتر  نیاز دارد.گوگرد مایع برای انگور یکی از این کود های تقویتی می باشد که در دو نوع پودری و مایع در بازار موجود می باشد که کشاورزان  می توانند آن را استفاده کنند.

فواید  گوگرد مایع برای انگور

گوگرد در انواع پودری ، گرانولی ، و مایع در بازار موجود می باشد . انواع مایع معمولا نسبت به انواع دیگر :

_  قیمت مناسب تری داشته

_ جذب و انحلال بیشتری دارد

_ می توان به روش های مختلف از آن  استفاده کرد.

گوگرد مایع برای انگور

در مورد کودهای گوگرد بیشتر بدانیم 

تاثیر گوگرد مایع در نابودی آفات انگور

استفاده از گوگرد مایع  می تواند آفات درختان  انگور را به حداقل برساند . میوه های درخت انگور دائما در معرض هجوم افات مختلف قرار دارند که  استفاده از گوگرد مایع به خصوص  به صورت محلول پاشی این افات را از بین برده و مقاومت درخت ها را در برابر این  بیماری ها افزایش می دهد .در صورت کمبود گوگرد عملکرد کلی گیاه ضعیف می شود،  در این شرایط میوه های تولیدی  کوچک تر شده و احتمال مشاهده  ی سفیدک روی برگ و میوه ها بیشتر خواهد شد .

 

بهترین زمان استفاده از  کود گوگرد مایع برای انگور

کود گوگردمایع  را بیش از حد در انگور  استفاده نکنید، این کود بسیار غلیظ بوده و ممکن است سوختگی ریشه و گیاه را به همراه داشته باشد. در صورت استفاده از آن به صورت  محلول پاشی روی بخش های هوایی درخت ، بهتر است کوددهی  را در اوایل فصل بهار انجام دهید. محلول پاشی گوگرد مایع در این زمان باعث می شود که تا فصل برگ ریزی درخت  گیاه تقویت شود. همچنین می توان محلول پاشی رادر زمان شکل گیری  غوره ها نیز انجام داد.

 

در زمان استفاده از گوگرد مایع بهتر است از ماسک ، دستکش و عینک استفاده کنید. چرا که ذرات غبار مانند محلول وارد دهان شود . هر گونه سوال در مورد محلول پاشی با این کود با شماره درج شده در همین صفحه در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری