گوگرد برای درخت زرد آلو

گوگرد برای درخت زرد آلو

آخرین مقالات

گوگرد برای درخت زرد آلو

عنصر گوگرد مانند سه عنصر اصلی نیتروژن، فسفر، پتاسیم در تغذیه و رشد گیاهان بسیار موثر است. این عنصر ارزشمند نقش بسیار مهمی در متابولیسم و ایجاد پروتئین در گیاه دارد.گوگرد مایع به صورت محلول در آب است.با استفاده از گوگرد مایع  کمبودهای گیاه به طور کامل برطرف می‌شود. در هزینه تولید محصولات کشاورزی نیز صرفه‌جویی می‌شود.

گوگرد برای درخت زرد آلو

مزایای استفاده از گوگرد مایع

گوگرد مایع از بیماری‌هایی مانند سفیدک سطحی پودری و زنگ‌زدگی برگ گیاه جلوگیری می‌کند

باعث اصلاح خاک قلیایی می‌شود

استفاده از این نوع کود برای محیط زیست خطری به همراه ندارد

گوگرد مایع با کود کامل قابل ترکیب است

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

 

افزایش باردهی درخت زرد آلو با گوگرد

گوگرد بر روی درخت زرد آلو به ویژه افزایش باردهی نقش بسیار مهمی دارد. این عنصر دارای قدرت جذب بسیار بالایی است. با مصرف گوگرد درخت زرد آلو در آخر فصل باردهی زیاد و میوه های آبدار تولید خواهد شد.  .

زمان مناسب کوددهی درختان زرد آلو با گوگرد 

درختان زرد آلو هنگامی‌که با علایم زرد شدن برگ‌ها، تولید کم میوه و ضعیف شدن مواجه شوند، نیاز به تغذیه مناسب با گوگرد  دارد.

بهترین زمان برای کوددهی درختان زرد آلو اوایل فصل بهار است. بر اساس قطر تنه‌ی درخت، اندازه کود تعیین می‌شود. از کود سولفات روی در فصل پاییز نیز می‌توان استفاده کرد.

درخت زرد آلو از جمله درختان هسته‌داری است که در خشکی مقاومت زیادی دارد. میوه‌ی این درخت سرشار از خواص و فواید است. گوگرد برای درخت زرد آلو  همان طور که ذکر شد دارای مزایایی بسیاری است. کشاورزان و باغداران عزیز در صورتی که قصد دارند برداشت خوبی از محصولات خود داشته باشند، حتما گوگرد رادر برنامه تغذیه ای داشته باشند، چرا که این کود علاوه بر افزایش محصول و کیفیت آن در نابودی بیماری های مختلف نیز موثر است.

اشتراک گذاری