تاثیر فروت ست بر درخت انار

تاثیر فروت ست بر درخت انار

آخرین مقالات

تاثیر فروت ست بر درخت انار

درختان انار  تحت شرایط هوای گرم رشد خیلی بهتری دارد،  این درختان مقاوم ترین درختان در برابر خشکی هستند. درخت انار نیز مانند بسیاری از درختان نیاز به کوددهی مناسب دارد تا بتواند محصولی با کیفیت  تولید کنند. آبیاری درخت انار بهتر است هر دو هفته یک بار و به صورت کاملا اصولی و کافی انجام گردد. اما آبیاری بیش از حد آب  سبب شکافتگی پوست انار می شود.

فواید کودهای فروت ست بر درختان انار

استفاده از فروت ست به عنوان یک کود مغذی در باردهی درختان موثر است. کود  فروت ست تمامی مواد معدنی مفید را به درخت انار رسانده و ریشه آن را استحکام می بخشد و افزایش میوه درخت در پایان رشد می شود.

تاثیر فروت ست بر روی گوجه فرنگی

زمان کوددهی درختان انار با کودهای فروت ست

 

استفاده از کودهای فروت ست در زمان فصل باردهی درخت مفید می باشد. فروت ست به دلیل دارا بودن نیتروژن باید قبل از این که درخت شروع به  رشد زایش کند استفاده شود .

در مورد کودهای فسفر بالا بیشتر بدانیم 

تاثیر فروت ست بر گل دهی درخت انار

استفاده از کودهای فروت ست در  درختان انار باعث افزایش گلدهی و کاهش ریزش گل می شود و درصد بیشتری از آن ها به میوه تبدیل خواهند شد.

بنابراین کود فروت ست یکی از کودهای مغذی موجود در بازار است که  که سریع تر ازکودهای شیمیای روی گیاهان عمل می کند.  از این کود را می توان به همراه آب  و روش محلول پاشی استفاده کرد. برای این که درختان انار نیز باعث تغییرات فیزیولوژیکی نشوند بهتر است حتما کود دهی  آن با کودهای فروت ست  تا قبل از بهار صورت گیرد، البته تا اواسط زمستان  فرصت کود دهی برای درختان وجود دارد. کودهای فروت ست طبیعی شوک چون فاقد ناخالصی ها هستند ، به طور کامل جذب گیاهان می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری