تاثیر گوگرد مایع شوک بر آفات

تاثیر گوگرد مایع شوک بر آفات

آخرین مقالات

تاثیر گوگرد مایع شوک بر آفات

 آفات و بیماری ها  هر ساله خسارات جدی به درختان میوه و محصولات مختلف کشاورزی وارد می کند. آفاتی که به باغ ها و مزارع حمله می کنند، زمانی که کشاورزان نمی دانند چگونه آنها را کنترل کنند، تهدید بزرگی برای کشاورزان هستند. کود گوگرد مایع شوک به دلیل سیستمیک بودن به محصول نفوذ کرده و  طعم و بازار پسندی آن را تحت تأثیر قرار می دهد. کود گوگرد مایع شوک حاوی عنصر ضروری گوگرد است که به عنوان یک ماده مغذی در بسیاری از محصولات مورد نیاز است. این کود دارای عملکردهای بسیاری از جمله افزایش عملکرد درختان میوه، بهبود شوری خاک، شکستن شوری آن و دفع آفات می باشد.

 نحوه استفاده از گوگرد مایع شوک برای آفات 

 گوگرد مایع شوک برای نابودی آفات در کشاورزی هم به صورت محلول پاشی و هم به صورت  آبیاری استفاده می شود. کود سولفور مایع شوک به دلیل قرار گرفتن گوگرد به صورت سولفات به راحتی جذب می شود و نیازی به افزودن ماده اضافی برای جذب ندارد. این کود 100 درصد حلالیت در آب دارد و محلول پاشی آن به بهترین شکل انجام می شود.

تاثیر گوگرد مایع شوک بر آفات

تاثیر  گوگرد مایع شوک برای نابودی آفات

هیچ گونه آسیب زیست محیطی وارد نمی کند و بر خلاف سموم شیمیایی باعث افزایش طعم و کیفیت محصول می شود. همچنین این کودها محصول را تقویت می کنند.کود سولفور مایع شوک برای سموم بسیار بی خطر و بی ضرر است که فواید زیادی برای خاک و محصولات زراعی دارد. مصرف این محصول آمریکایی باعث کاهش جمعیت حشرات و آفات مفیدی مانند کفشدوزک ها نمی شود پوشش ایجاد شده بر روی سطوح برگ و میوه درختان با استفاده از شوک برگی گوگرد مایع تخم ریزی آفات را کاهش می دهد و همچنین ذرات گوگرد موجود در این کود به دلیل چسبیدن پاهای حشرات از حرکت و  تخم گذاری آنها جلوگیری می کند.

در مورد کودهای پتاس بالا بیشتر بدانیم 

 

 زمان استفاده از گوگرد مایع شوک برای مبارزه با پسیل درختان میوه 

بسته به نوع آفت و زمان حمله آن ممکن است زمان مصرف سولفور مایع شوک کمی متفاوت باشد،  به طور کلی بهترین زمان بعد از استخوانی شدن پوست پسته 15 روز قبل از شروع رسیدن پسته می باشد.

  

 

سخن نهایی

 گوگرد یکی از عناصری است که در حوزه  کشاورزی  کمتر  مورد استفاه قرار می گیرد، در حالی که کمبود آن در محصولات زراعی خسارت  زیادی ایجاد می کند. کودهای گوگرد مایع شوک را می توانید با ارتباط با کارشناسان ایرانکود سفارش دهید.

اشتراک گذاری