بررسی تاثیر عناصر کم مصرف در گیاهان

پرسودترین محصولات در کشت گلخانه ای

آخرین مقالات

پرسودترین محصولات در کشت گلخانه ای 

پرسودترین محصولات در کشت گلخانه ای، محصولاتی هستند که از طریق فروش آن‌ها، مقدار  سود زیادی سود حاصل شود.کشت گلخانه‌ای مزایای بسیار زیادی دارد و افراد می‌توانند از طریق آن در هر زمانی که خواستند، شرایط  محیطی مناسب کشت محصول را با استفاده از تجهیزاتی مانند پوشش گلخانه، سیستم سرمایش و گرمایش مخصوص گلخانه، بستر مناسب کشت گلخانه و… به وجود آورد.

کشت اسفناج در گلخانه 

اسفناج از جمله پرسودترین محصولاتی است که  به راحتی  در گلخانه کاشته می شود. کشت اسفناج در گلخانه آسان است، زیرا در گلخانه، راحت‌تر از زمین کشاورزی می‌توانید نیازهای گیاه را تأمین کنید.

کشت گل و گیاهان زینتی در گلخانه

گلهای زینتی مانند  انواع گل رز، مریم گلی،گل داوودی  و… مناسب کاشت در گلخانه هستند و درآمد گلخانه ای  بسیاری دارند.  برای پرورش گل و گیاهان زینتی باید یک گلخانه مناسب را آماده کنید و شرایط لازم برای رشد آن‌ها را فراهم نمایید.البته هزینه پرورش و نگهداری گل‌ و گیاهان زینتی، نسبت به سایر محصولات بیشتر است .

کشت به لیمو در گلخانه

به لیمو را در سال اول  2 بار برداشت می کنید و از سال دوم به بعد هم مقدار برداشت به بیش از 3 بار می‌رسد. در واقع همین امر موجب شده است محصولات زیادی تولید کنید و به راحتی با فروش آن‌ها، سود بالا به دست بیاورید.

کشت فلفل دلمه‌ای در گلخانه

فلفل دلمه‌ای گلخانه‌ای نیز می‌تواند درآمد خوبی برای شما به همراه داشته باشد. نگهداری و پرورش فلفل دلمه‌ای، بسیار ساده است و به سرمایه اولیه زیاد هم نیازی ندارد. برای کشت فلفل دلمه‌ای، به فضای خیلی زیادی نیاز ندارید و می‌توانید به راحتی در فضاهای کم، اقدام به کاشت کنید.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

کشت آلوئه‌ورا در گلخانه

آلوئه‌ورا نوع خاصی از کاکتوس است که  به آب زیادی احتیاج ندارد،  این گیاه مزایای بسیار زیادی برای پوست دارد،  افرادی که اقدام به کشت گیاه آلوئه‌ورا کنند، می‌توانند به سود خیلی زیادی برسند زیرا بر خلاف اکثر محصولات قابل کشت این گیاه  را می توان سالها برداشت کرد.

کشت انگور در گلخانه

انگور را می‌توانبه راحتی در گلخانه بکارید. البته بهتر است توجه داشته باشید که انگور نسبت به سایر محصولات، سریع‌تر مورد حمله آفات و حشرات قرار می‌گیرد و به مراقبت زیادی نیاز دارد.

کشت زعفران در گلخانه

زعفران در سال، فقط به 6 بار آبیاری نیاز دارد و در طول سال نیز تنها یک‌بار برداشت می‌شود. همچنین  برای کشت زعفران به فضای زیادی نیاز نیست و می‌توانید در یک گلخانه کوچک هم، آن را بکارید.

سخن پایانی

امیدواریم در این مطلب  به خوبی با برخی از پرسودترین محصولات در کشت گلخانه ای آشنا شده باشید، در صورتی در مورد نحوه کوددهی و انتخاب بهترین کود سوالی دارید، می توانید با کارشناسان ایرانکود در ارتباط  باشید.

اشتراک گذاری