کود فسفیت پتاسیم بمب 34-52

کود فسفیت پتاسیم بمب

آخرین مقالات

کود فسفیت پتاسیم بمب

کود فول مکس بمب کودی که دارای فسفر و پتاسیم ازت می باشد. یک کاملاً محلول در آب و بدون ناخالصی می باشد، که هیچ گونه بقایای مضری در محلول یا خاک باقی نمی گذارد. از مواد مغذی قابل جذب در گیاهان تشکیل شده است که تمام فسفر و پتاسیم مورد نیاز محصولات را تامین می کند. برای استفاده به عنوان یک کود تخصصی در کشاورزی و باغبانی استفاده می شود. برای سبزیجات، میوه ها و گل ها در گلخانه ها و همچنین در فضای باز بسیار کاربردی است.

بهترین زمان مصرف کود فسفیت پتاسیم بمب

کود فسفیت پتاسیم بمب 34-52 بهتر است در ابتدای رشد گیاه استفاده شود، زمانی که گیاهان به مقدار زیادی فسفر برای تقویت رشد ریشه نیاز دارند. همچنین می توان آن را در مرحله قبل از گلدهی و بعد از میوه دهی برای تقویت کوددهی گل و رشد میوه استفاده کرد.

کود فسفیت پتاسیم بمب 34-52 برای محصولات کشت شده بدون خاک نیز استفاده می شود.

کود فسفیت پتاسیم بمب 34-52 به عنوان منبع فسفر برای محصولات بدون خاک استفاده شود. همچنین این کود به رسیدگی میوه ها کمک می کند. در صورت مخلوط با سایر کودها مواد مغذی مورد نیاز گیاهان را در طول دوره رشد گیاه فر اهم می کند.

کود فسفیت پتاسیم 34-52 برای گیاهان حساس کودی ایده آل است.

کود فسفیت پتاسیم غنی از پتاسیم و بدون کلرید است، بنابراین به عنوان منبع پتاسیم برای محصولات حساس به کلرید مانند انگور ایده آل است. بنابراین چون فاقد کلرید برای کوددهی محصولات هیدروپونیک و کشت شده بدون خاک مفید است. دارای کمترین شاخص نمک و محلول پاشی به عنوان کود اولیه در بستر بذر و نشاء محصول کاربردی است.

خرید کود فول مکس بمب 5 لیتری

مزایای کود قارچ کش در گیاهان

محلول در آب

بدون فلزات سنگین

PH اسیدی

مقاومت گیاه به تنش های محیطی

افزایش رشد ریشه

کود فسفیت پتاسیم بمب 34-52 در مخلوط با کودهای سه بیست نیز کاربرد دارد.

کود فسفیت پتاسیم بمب 34-52 برای کاربرد مستقیم  و ترکیب با کودهای سه بیست برای گیاهان نیز کاربردی است و یک ماده اولیه ایده آل برای انواع فرمولاسیون های مایع است و محلول های غذایی مناسب برای کود دهی  انواع محصولات استفاده می شود.

کود فسفیت پتاسیم 34-52 برای کدام محصولات کاربرد وسیعی دارد

کود فسفیت پتاسیم بمب 34-52به عنوان یک کود بدون نیتروژن، برای کنترل سطح ازت  در گیاهان و مطابق  با نیازهای فیزیولوژیکی در حال تغییر محصولات  استفاده  می شود. برای طیف وسیعی از محصولات از جمله گوجه فرنگی، بادمجان، خربزه، خیار، کاهو، انگور، هلو، آووکادو، گریپ فروت  کاربرد دارد.

کود فسفیت پتاسیم 34-52 در کدام مراحل رشد گیاه کاربرد بیشتری دارد

کود فول مکس بمب یک کود  عالی برای تامین فسفر و پتاسیم به محصولات است. در مراحل مهم فنولوژیکی که در آن نیازهای فسفر و پتاسیم بالایی وجود دارد، استفاده می شود.  از این کود پیش از شکوفه دهی درختان و  در مراحل رسیدگی  و در طول رسیدن محصول نیز کاربرد دارد.

کود فسفیت پتاسیم بهتر است به صورت کاربرد برگی استفاده شود.

جذب سریع فسفات ها و پتاسیم توسط بافت های برگ وجذب سریع  آن در داخل بافت ها و مفید برای محیط زیست این کود را به یک کود برگی ایده آل تبدیل کرده است. شاخص نمک پایین آن برگ ها را دچار سوختگی نمی کند.

کود فسفیت پتاسیم 34-52 برای کنترل بیماری سفیدک پودری در گیاهان مفید است.

کود فول مکس بمب در کنترل قارچ سفیدک پودری در انواع محصولات حساس مانند انگور، سیب، شلیل، انبه، گل رز، خربزه، هندوانه و خیار موثر می باشد. همچنین قدرت رشد محصول را افزایش می دهد. همچنین نسبت به سایر سموم کشاورزی نیز مقرون به صرفه است.

در پایان :

این کودها در بسته های 5 و 10 و 20 لیتری عرضه می شوند. شما کشاورز و تولید کننده محترم می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان کشاورزی ایرانکود در ارتباط باشید .

اشتراک گذاری