تاثیر فروت ست بر روی درخت نارنج

تاثیر فروت ست بر روی درخت نارنج

آخرین مقالات

تاثیر فروت ست بر روی درخت نارنج

درختان نارنج در آب و هوای گرم رشد می کنند، این درختان در هوای  منفی 10 درجه رشد نمی کند و از بین می رود. درختان فروت ست در خاکهای شور رشد نمی کنند، بنابراین با استفاده فروت ست شوری خاک از بین خواهد رفت.

نحوه کوددهی درختان نارنج با فروت ست

برای کود دادن درختان نارنج با کودهای فروت ست، مقدار مناسب کود را زیر تاج درخت بریزید ، دقت کنید کوده با تنه درخت تماس نداشته باشد.  بعد مصرف، آنها را  طور کامل آبیاری کنید تا حل شود و به ریشه منتقل شود.

تاثیر فروت ست بر روی درخت نارنج

 

در مورد کودهای آهن بیشتربدانیم 

تاثیر فروت ست موثر بر  نابودی آفات نارنج 

در درختان نارنج شاخه هایی که میوه دارند محل قرار گیری آفات است و هر دو هفته بر روی میوه ها تخم گذاری می کند. از جمله نشانه های این آفت ایجاد لکه هایی  چوب پنبه بر روی پوست میوه است. اما محلول پاشی نارنج با فروت ست برای رفع آفات در فصل بهار و زمان گل دهی نارنج صورت می گیرد . همچنین این کودها باعث تقویت گیاهان می شود.

 

زمان کوددهی درختان نارنج با کودهای فروت ست

درختان نارنج بهتر است در طول خواب زمستانه یعنی در ماه‌های پاییز و زمستانبا کودهای فروت ست کوددهی کنید.   درخت جوان نارنج  را می توان هر 2-3 ماه یک بار در این دوره  تغدیه کرد داد، اما درختان نارنج بالغ را باید در طول بهار و تابستان  هر1-2 ماه  یک بار کود داده شوند.

در مورد کوددهی نارنج این نکته مهم  درخت نارنج  خود را به دفعات  با فروت ست کوددهی  دهید. کشاورزان عزیز می توانید برای استفاده از کودهای ارگانیک شوک با کارشناسان ما در ایرانکود درارتباط باشید. کودهای فروت ست شوک ضمن افزایش محصول باعث کاهش شوری خاک و افزایش گلدهی می شود. همچنین این کودها ضمن جذب آسان ، باعث تامین مواد مغذ ی نارنج نیز می شوند.

اشتراک گذاری