جلبک دریایی شوک برای کالادیوم

جلبک دریایی شوک برای کالادیوم

آخرین مقالات

جلبک دریایی شوک برای کالادیوم

گیاهان کالادیوم شاخ و برگ های  رنگارنگ  دارد، برای دستیابی به بهترین نتایج و حفظ سلامت و زیبایی این گیاهان چشمگیر، استفاده از کود بسیار مهم است. کودها مواد مغذی ضروری را برای کالادیوم ها فراهم می کنند که باعث رشد، افزایش رنگ برگ ها و تقویت کلی شادابی آنها می شود.

کوددهی گیاهان کالادیوم با جلبک دریایی 

 کالادیوم را می توان با انواع کودهای ارگانیک و طبیعی تغذیه نمود. در این صورت شادابی و زیبایی گیاهان با این مواد مغذی تامین می شود. کود جلبک دریایی رشد گیاه را بسیار زیاد تحت تاثیر قرار می دهد. کود جلبک دریایی شوک برای کالادیوم دارای عنصرهای متفاوتی چون نیتروژن، پتاسیم، فسفر است. این کود مقوی به علت دارا بودن ترکیبات هورمونی مثل اکسین، جیبرلین  باعث  قوی شدن ریشه‌‌های گیاهان می شود. همچنین این کود باعث رشد زیاد برگ‌‌ها، حفظ رنگ برگ‌‌ها و زیبایی آن می شود.

زمان کوددهی گیاهان کالادیوم با جلبک دریایی

گیاهان کالادیوم ها به کوددهی  زیادی نیاز دارند، برای تولید گل های زیبا و مناسب  برای فصل رشد بعدی باید رطوبت کافی و تغذیه مناسبی در طول تابستان داشته باشد. در طول فصل رشد هر 4 تا 6 هفته یکبار طبق دستورالعمل ذکر شده روی بسته کوددهی گیاهان خود را تغذیه کنید.

در مورد کودهای جلبک دریایی بیشتر بدانیم 

جلبک دریایی شوک برای کالادیوم

 

 

بهتر است گیاهان گلدانی دارای زهکشی مناسب باشند تا در زمان کوددهی اضافه آن از گیاه خارج شود. کودهای طبیعی شوک به علت دارا بودن ترکیبات ارگانیک و نانو برای گیاهان آپارتمانی از مزیت خاصی برخوردار است ، چرا که این کودها باعث آسیب و ایجاد مشکلات برای این گیاهان نمی شوند، بلکه ساختار خاک را بهبود می بخشند و باعث رشد بیشتر ریشه آنها نیز می گردند. شما پرورش دهندگان گیاهان آپارتمانی و زینتی می توانید با کارشناسان ما که در زمینه این گیاهان تخصص کافی را دارند جهت کسب اطلاعلت بیشتر در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری