اسید هیومیک برای خربزه

اسید هیومیک برای خربزه

آخرین مقالات

اسید هیومیک برای خربزه

کودهای آلی اسید هیومیک نه تنها کود سازگار با خاک مورد کاشت محصول شما است،  بلکه ساختار خاک را بهبود می بخشد و باعث رشد بهتر  میکروارگانیسم های مفید آن می شود. این کود مواد مغذی  مورد نیاز خربزه را تامین می کند. اما بهتر است در مورد مصرف کود دقت داشته باشید و به مقدار مناسب استفاده کنید.

نحوه کوددهی خربزه با اسید هیومیک

بوته های جوان هندوانه  برای رشد بهتر و سالم به  یک کود غنی از نیتروژن  مانند اسید هیومیک نیاز دارند تا رشد برگ و بوته های آن افزایش یابد، در  ماه های اول کاشت  هر دو تا سه هفته یکبار آنها را کوددهی کنید. اما در زمان گلدهی برای رشد بهتر میوه خربزه از اسید هیومیک استفاده کنید.

مقدار مصرف اسید هیومیک برای خربزه

مقدار مصرف کود را طبق دستورالعمل روی بسته عمل کنید. در مصرف کوددهی زیاده روی نکنید. کود اسید هیومیک را به طور مساوی در پایه درخت پخش کنید، بهتر دور از ساقه قرار گیرد. پس از مصرف به طور کامل آبیاری کنید.

درمورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

اسید هیومیک برای خربزه

 

نکات کوددهی خربزه با اسید هیومیک

بهتر است صبح زود یا اواخر  روز خربزه را کوددهی کنید. کود مایع اسید هیومیک را مطابق دستور کوددهی رقیق کرده و سپس مصرف کنید.بهتر است روی گل های آن اسپری نکنید.

کود اسید هیومیک محصولی ارگانیک و زیستی است که اگر از آن به طور صحیح استفاده کنید، تأثیرات شگفت‌ انگیز زیادی را مشاهده خواهید کرد. این کود بی‌نظیر به‌ عنوان بهترین و مفیدترین کود برای خربزه شناخته‌ شده است و هیچ‌ گونه عوارض جبران‌ ناپذیری را از خود به‌ جای نمی‌گذارد. اسید هیومیک برای خربزه مانند یک مکمل غذایی کامل عمل می‌کند و تمام  کمبودهای مغذی خود را جبران می کند.توجه داشته باشید  این کود محبوب را به‌ صورت مرغوب و باکیفیت از برند معتبر شوک تهیه کنید .

اشتراک گذاری