کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ برای درخت زردآلو

کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ برای درخت زردآلو

آخرین مقالات

کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ برای درخت زردآلو

زردآلو میوه ای بسیار خوش طعم وشیرین است که خواص بی نظیری دارد. این میوه هم به صورت خام و هم به صورت کمپوت و خشک مورد استفاده قرار می گیرد . این درخت در سال های اولیه برای رشد و تغذیه به آب فراوان نیاز دارد.  همچنین کوددهی مناسب آن نیز برای تولید محصول با کیفیت و آبدار  لازم است. کود 10 52 10 از جمله کودهایی مفیدی  است که می تواند برای این درخت مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

نحوه کوددهی درخت زردآلو با استفاده از کود ۱۰ ۵۲ ۱۰

 این کود دارای سه عنصر پتاسیم فسفر و نیتروژن هست که هر کدام به نوبه خود در درخت زردآلو تاثیرات مثبت خود را می گذارند و مواد مغذی آن را تامین می کند. کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ فسفر بسیار بالایی دارد و تاثیرات مثبتی روی ریشه گیاه دارد و رشد ریشه را افزایش می دهد.

کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ برای درخت زردآلو

در مورد کودهای پتاس بالا بیشتر بدانیم 

نحوه کوددهی  درخت زرد آلو با کود 10  52 10

پس از ذوب شدن برف  در بهار، 15 روز  قبل از گلدهی  از کود 10 52 10  استفاده کنید  تا کمبود مواد مغذی درخت  جبران شود، همچنین باعث گلدهی منظم و به موقع می شود و میوه دهی را بهبود می بخشد.

نحوه کوددهی درخت زرد آلو بعد از گلدهی با کود  10  52  10

پس از گلدهی زرد آلو کوددهی با کود 10 52 10  مواد مغذی در طول گلدهی، بهبود میوه دهی و رشد شاخه های جدید استفاده می شود.

تاثیر کود 10 52 10 برای تقویت میوه زرد آلو

15  تا 20 روز قبل از برداشت میوه کود 10 52 10برای زردآلو  استفاده می شود. همچنین این کودها باعث  گسترش سریع میوه های ارقام متوسط و دیررس، افزایش اندازه میوه، افزایش عملکرد، بهبود کیفیت میوه و افزایش محتوای قند  در درختان زرد آلو می شود. می شود.

بنابراین شما باغداران محترم می توانید جهت استفاده از این کود ارگانیک و نانو برای افزایش عملکرد محصولات خود با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری