کود کامل 10Xshock برای انار

کود ده ایکس شوک برای انار

آخرین مقالات

کود ده ایکس شوک برای انار

انار گیاهان گرمسیری تا نیمه گرمسیری نسبتاً مقاومی است که به شرایط خشک و گرم و خاک های اغلب نامساعد مقاوم هستند. کودهای ده ایکس شوک برای انار به دلیل تامین تمام نیازهای غذایی انار ضروری  و مهم است.

چه زمانی درختان  انار به کود ده ایکس  نیاز دارند

زمانی درختان انار عملکرد ضعیفی دارند و تولید میوه آن کاهش می یابد، نیاز  به مصرف کود ده ایکس دارند. البته بهتر است برای تعیین دقیق نیاز کوددهی انار آزمایش خاک را انجام دهید.

بهترین زمان کوددهی درختان انار با کودهای ده ایکس شوک :

فصل بهار بهترین  زمان برای شروع کوددهی  با کودهای ده ایکس شوک است، چون در این زمان  برگ های جدید شروع  می شوند و سرمای زمستان از بین  رفته است. بهتر است کود متعادل ده ایکس  هر دو هفته یک بار در طول فصل رشد استفاده شود.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

نکات مراقبتی لازم برای کوددهی انار با کودهای ده ایکس

در مصرف کودهای ده ایکس برای انار  زیاده روی نکنید، طبق دستورالعمل درج شده روی بسته مصرف کنید. چون مصرف زیاد آن باعث تولید شاخ و برگ های ضعیف می شود.

کود کامل 10Xshock برای انار

نحوه مصرف کودهای ده ایکس برای درختان انار

کودده ایکس شوک را به طور مساوی در اطراف خط آبیاری پخش کنید،  این  کار باعث می شود ریشه ها به سمت بیرون رشد کنند، پس از کوددهی درخت را کاملا آبیاری کنید تا  جذب خاک شود و از سوختگی ریشه جلوگیری شود.

فواید کود ده ایکس شوک برای درختان انار

کود  ده ایکس شوک به صورت مایع است و از خصوصیت مفید این کود  برای انار  عدم سوزاندن ریشه درختان انار  می باشد.  همچنین این کودها به دلیل دارا بودن ترکیبات آلی اسید هیومیک و عصاره جلبک دریایی از شوری خاک جلوگیری می کنند. این کود از تنش های محیطی پیشگیری می کند. کود کامل ده ایکس شوک را می توان در همه فصل‌های رشد درختان و هر موقع که درختان دچار کمبود مواد غذایی شوند استفاده کرد.

سخن پایانی :

کودهای ارگانیک و آلی ده ایکس شوک برای درختان میوه ازجمله انار به دلیل ترکیبات آلی سریع الجذب هستند وباعث افزایش عملکرد درختان انار می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری