کود کامل شوک 10x برای خيار و گوجه

کود کامل شوک ده ایکس برای گوجه فرنگی

آخرین مقالات

کود کامل شوک ده ایکس برای گوجه فرنگی

برای پرورش گوجه فرنگی های آبدار و خوش طعم  نیاز به کودهایی با مواد مغذی کامل و مفید دارید که کود ده ایکس شوک از بهترین کودهای طبیعی برای محصولات گوجه فرنگی به شمار می آید. در این مقاله در مورد کود کامل شوک ده ایکس برای گوجه فرنگی با ما همراه باشید.

کود ده ایکس شوک ساختار خاک در گوجه فرنگی را بهبود می بخشد.

کود ده ایکس شوک به دلیل کیفیت بالا مواد مغذی و طبیعی از بهترین کودهای گوجه فرنگی می باشد. استفاده سالانه از این کود نه تنها  کمپوست نه تنها باعث افزایش مواد مغذی موجود در خاک می شود، بلکه ساختار خاک را نیز بهبود می بخشد. بنابراین خاک دارای زهکشی عالی با مواد مغذی مناسب می باشد که در تولید گیاهان سالم موثر است.

نحوه کوددهی گوجه فرنگی با کودهای ده ایکس شوک

کود ده ایکس شوک را  در لایه 12 سانتی خاک در محل کاشت گوجه فرنگی در فصل بهار یا پاییز  پخش کنید، سپس بعد کوددهی آبیاری شود. بهتر است کوددهی را به مقدار مناسب انجام دهید.

در مورد کودهای آهن بیشتر بدانیم 

نحوه کود دهی  گوجه فرنگی با کودهای ده ایکس شوک

کودهای ده ایکس شوک به دلیل مواد مغذی مناسب به رشد گوجه فرنگی کمک می کنند. همچنین این کود برای رشد بافت های جدید گیاهان ضروری است. زمانی که نهال گوجه فرنگی دو برگی باشد کوددهی با کودهای ده ایکس شوک را هفتگی انجام دهید.  تغذیه با کود ده ایکس شوک را تا زمانی که نهال ها ی گوجه رشد کافی داشته باشند ادامه دهید.

کود کامل شوک 10x برای خيار و گوجه

فواید کودهای ده ایکس شوک برای گوجه فرنگی

استفاده از کود کامل شوک ده ایکس  برای  گوجه فرنگی تمامی کمبودهای غذائی و مغذی آن را به‌خوبی تامین می  کند و کیفیت و میزان رشد محصول را  افزایش می دهد. این کود همچنین باعث حاصلخیزی خاک می شود و از  پوسیدگی ریشه جلوگیری می کند.

کلام پایانی:

کود کامل شوک ده ایکس خاصیت انحلال پذیری زیادی دارد و  شما می‌توانید از این کود به‌راحتی با کودهای دیگر استفاده کنید.  دلیل ترکیبات طبیعی آسیبی به محصول وارد نمی کند .

اشتراک گذاری