کود کامل 10Xshock برای سانسوریا

کود کامل ده ایکس برای سانسوریا

آخرین مقالات

کود کامل ده ایکس برای سانسوریا

سانسوریا از گیاهان زینتی و آپارتمانی زیبا با مقاومت بالا است،  برای رشد این گیاه نیاز است تا رسیدگی و مراقبت کافی صورت بگیرد.آبیاری و هرس و کوددهی مناسب طراوت و شادابی آن را چند برابر می کند و به سلامت آن می افزاید.مصرف کودهای مناسب ده ایکس می تواند سلامت گیاهان را تضمین کند.

زمان مناسب کوددهی سانسوریا با کودهای ده ایکس

گیاهان سانسوریا را در زمان رشد، از اواسط بهار تا اوایل پاییز  کوددهی کنید. اما بهتر است هر چند وقت یکبار بسته به محیط کاشت گیاه آن را تغذیه کنید. گیاهان در مناطقی با نور کم رشد کندتر دارند. بنابراین، شما فقط باید یک یا دو بار در اواخر بهار و تابستان آنها را  کوددهی کنید.

کود کامل 10Xshock برای سانسوریا

نحوه کوددهی گیاهان سانسوریا با کودهای ده ایکس

قبل از کوددهی گیاهان سانسوریا حتما برچسب  بسته کود را به طور کامل بخوانید.طبق دستورالعمل  آن را مصرف کنید. گیاهان سانسوریا را به اندازه کوددهی کنید، هرچند کوددهی زیاد به این گیاهان آسیب نمی رساند. کود مایع  ده ایکس باید رقیق شود و سپس به خاک گلدان گیاه  اضافه شود، به آرامی آن را اضافه کنید.

 

در مورد کودهای پتاس بالا بیشتر بدانیم کود کامل 10Xshock برای سانسوریا

نکته‌‌ مهم کوددهی  برای سانسوریا با کودهای ده ایکس 

گیاهان سانسوریا را که تازه کاشته اید،  پس از گذشت یک تا دو ماه بعد کاشت کوددهی کنید چون کود دادن در ابتدای کاشتن گیاه امکان آسیب به گیاهان وجود دارد. بهترین زمان کود دادن به گیاه سانسوریا فصول تابستان و بهار است.

کود کامل ده ایکس برای سانسوریا نباید کم و یا زیاد تر از حد لازم مصرف شود. چون می تواند به گیاه صدمه برساند و  سبب شود تا گیاه عملکرد مناسب خود را از دست بدهد.شما تولید کننده و کشاورز محترم می توانید جت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ایرانکود در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری