خرید بهترین نوع کود گوگرد پنج لیتری

کود گوگرد

آخرین مقالات

کود گوگرد مایع 80 %  شوک اصل آمریکایی

محصولات کشاورزی برای رشد و نمو سالم به کود گوگرد نیاز دارند. با این حال، وقتی نوبت به اولویت‌ها در زمان کاشت بذر می‌رسد، اغلب استفاده از این نوع کودها مفید می باشند.

مشخصات کود گوگرد مایع  80 % اصل آمریکایی

کود گوگرد مایع شوک از گوگرد غیر اکسیده تشکیل شده است، که  به مرور زمان در خاک به سولفات تبدیل می شود، اما گوگرد مایع کاملاً در آب محلول است. حتی در آب های سنگین و نمک نیز کاربرد دارد و باعث رسوب ترکیبات کربناته در آب می شود. استفاده از کود مایع گوگرد شوک  با مکمل های پلی آمین برای رفع تمام کمبودهای گیاه کافی است و در عین حال گیاه به کود دیگری نیاز ندارد و همچنین هزینه تولید را برای کشاورزان به حداقل می رساند و باعث افزایش نسبی 15 درصدی کیفیت محصول می شود.

زمان مصرف کود مایع گوگرد شوک 80% اصل آمریکایی

زمان استفاده از کود مایع گوگرد شوک 80 % امریکایی در پاییز است، در مناطقی که محصولات کشاورزی در ماه‌های زمستان رشد نمی‌کنند، برای داشتن  مزایای عملیاتی، زراعی و اقتصادی معمولا کود گوگرد را در پاییز استفاده می کنند.

مزایای استفاده از گوگرد پنج لیتری شوک

در مورد کودهای گوگرد بیشتر بدانیم 

مزایای استفاده از کودهای کود مایع گوگرد شوک 80 % آمریکایی

مزایای عملیاتی گوگرد شوک

فصل بهار فصلی بسیار پرکار برای کشاورزان است . هر زمانی که بتوانید عملیاتی زراعی سالم را  به پاییز منتقل کنید، فشار  زراعی را در بهار کاهش می یابد. با برنامه ریزی  صحیح استفاده از  کود گوگرد  پس از برداشت، فضایی را  برای سایر مواد مغذی ایجاد می کنید و زمان پر شدن میوه و  عملکرد  کاهش می یابد. زمان کودهی با این  کود را  می‌توان از سایر کارهای مزرعه‌ای که در  پاییز انجام می شود  جدا کرد – چه خاک‌ورزی، صاف کردن شیارها یا استفاده از  یک ماده مغذی دیگر که با  محصول کشت شده سازگار است.

مزایای زراعی گوگرد شوک

پخش کود گوگرد مایع 80 درصد آمریکایی در پاییز باعث بهبود ساختار خاک  می شود. با رها کردن آن روی سطح خاک  در زمستان، ترکیبی از باران، برف و رویدادهای  یخ زدگی/ذوب شدن،  به سرعت تجزیه به دانه‌های کوچک‌تر  انجام می‌شود – که می‌توانند به راحتی توسط میکروب‌ها در بهار اکسید شوند. هرچه ذرات کوچکتر باشند، سطح بیشتری در معرض این میکروب ها قرار می گیرد. به عبارت دیگر، این امر  در تبدیل به سولفات موجود در گیاه در بهار کمک می کند، بهتر تا بهار کود گوگرد 80 درصد امریکایی روی سطح خاک بماند تا در معرض محیط قرار گیرد، در این زمان می‌توان آن را با عملیات خاکورزی  بهاره ( آماده‌سازی بستر بذر یا عملیات کاشت واقعی) ترکیب کرد.

مزایای اقتصادی گوگرد شوک

استفاده از کود گوگردی در پاییز نیز سود اقتصادی دارد، اغلب قیمت کودها می تواند بین فصول رشد افزایش یابد، بنابراین کشاورزان می توانند با خرید در پاییز خطر عملکرد کم را کاهش دهند. با استفاده از کود در پاییز، کشاورزان همچنین می‌توانند در هزینه‌های مربوط به ذخیره‌سازی  و خرده‌فروشی صرفه‌جویی کنند. همچنین این کود نسبت به سایر کودها گوگردی از 80 درصد گوگرد برخوردار است که این به عنوان مزیت اقتصادی به شمار می آید.

کود گوگرد شوک پنج لیتری مخصوص درختان میوه

در مورد کودهای فسفر بالا بیشتر بدانیم 

فواید استفاده از مایع گوگرد شوک آمریکایی

1-کاهش آبشویی

یکی از فواید مصرف کودهای گوگرد مایع شوک کاهش آبشویی در خاک است، برخلاف کودهای سولفاته، گوگرد عنصری است که با شسته شدن زیر ناحیه ریشه در بهار کمتر مستعد خطر آبشویی قرار می گیرد. کود گوگرد در بهار در معرض اکسیداسیون قرار می‌گیرد، اما چون هنوز به سولفات تبدیل نشده است، مستعد شستشو نخواهد بود. بنابراین کشاورزان می توانند از این کود برای محصولات خود  در طول فصل رشد  نسبت به سایر کودها با اطمینان بیشتری استفاده کنند. این موارد به کارایی عملیات زراعی  بیشتر کمک می کند.

2- کنترل بیماریها و آفات

امروزه یکی از بهترین کنترل کننده های بیماریها در گیاهان و باغداری استفاده از کود گوگرد مایع آمریکایی است، این کودها  برای  کنترل بیماری لکه سفید استفاده می شوند.  از دیرباز به عنوان قارچ کش نیز  استفاده شده اند،همچنین به عنوان یک  سوسپانسیون یک قارچ کش غیر سیستمیک، تماسی و محافظ با خاصیت کنه کشی انیز می باشد.کود گوگرد مایع امریکایی نیز برای کنترل بیماریهایی چون لکه سیاه سیب و آفات دیگر در کشاورزی کاربرد دارد.

3-سازگار با محیط زیست

کودهای گوگرد مایع  به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد به صورت  سوسپانسیون محلول  در آب،  سازگار با محیط زیست و استفاده از آن از جمله قارچ کش ها بی خطر است.  این محلول کودی  در هنگام مصرف گرد و غبار ایجاد نمی کند و به  مصرف کننده  آسیب تنفسی وارد نمی کند.

4-بی خطر بودن و اقتصادی

کود گوگرد مایع امریکایی فاقد سمیت برای مصرف کننده است، از نظر اقتصادی مصرف کود گوگرد مایع به دلیل داشتن ذرات یکنواخت و توزیع بهتر مقرون به صرفه تر از گوگرد پودری است.

5-استفاده آسان و راحت

استفاده آسان تر و راحت تر یکی دیگر از ویژگی های سوسپانسیون گوگرد مایع  نسبت به گوگرد  پودر است.

6-دوام و اثر بخشی

دوام و اثربخشی گوگرد مایع نسبت به سایر انواع پودری  به دلیل خاصیت چسبندگی و پراکندگی آن بر روی برگ و ساقه درختان  بیشتر می باشد.

7-دارا بودن خواص شیمیایی

گوگرد مایع  به دلیل محلول بودن در  آب  راحت تر  استفاده  و به دلیل خواص شیمیایی (نقطه ذوب، نقطه دود، نقطه انجماد و نقطه اشتعال) خطر بسیار کمتری دارد.

8-مخلوط شدن با سایر کودها

گوگرد مایع  را می توان با اکثر آفت کش ها و کودهای NPK به دلیل خاصیت امولسیون کنندگی بالا مخلوط کرد.

9-تنظیم اسیدیته خاک

گوگرد  مایع در خاک خیلی سریعتر از گوگرد پودری اکسید می شود و به یون سولفات تبدیل می شود که علاوه بر کاربرد  کودی ، اسیدیته خاک را تنظیم می کند.

مزایای استفاده از گوگرد پنج لیتری شوک

در مورد کودهای مایع بیشتر بدانیم 

زمان مصرف گوگرد مایع 80 % آمریکایی

گوگرد در دمای کمتر از C˚ 14 تصعید نمی شود و در دمای بالای 35 درجه سانتی گراد نیز می سوزد بنابراین کود  گوگرد باید در دمای 16 درجه سانتی گراد تا 25 درجه سانتی گراد مصرف شود.از کودهایی که باعث افزایش عملکرد کمی و کیفی گیاه شما خواهد شد کود گوگرد مایع است.این کود با داشتن عناصر پر مصرف و ریز مغذی باعث تقویت رشد گیاه خواهد شد.

روش مصرف کود گوگرد مایع شوک

از این کود می‌توانید به روش محلول پاشی و آبیاری استفاده کنید. اما تجربه نشان می‌دهد استفاده از روش محلول پاشی تاثیر بیشتری بر گیاه دارد. محلول پاشی باید به اندازه‌ای باشد که گیاه کاملاً خیس شود.می‌توانید برای محلول پاشی در هر هکتار ۲ لیتر از این کود را با ۱۰۰۰ لیتر آب مخلوط کرده و کوددهی را انجام دهید. البته محلول پاشی را صبح زود یا غروب انجام دهید زیرا در دمای بالای ۲۵ درجه سانتی گراد محلول پاشی باعث سوختن برگها خواهد شد. برای آبیاری در هر هکتار نیز ۵تا ۱۰ لیتر از این کود را با آب کافی مخلوط کنید و به زمین وارد نمایید.

جمع بندی

گوگرد از جمله مواد شیمیایی است که در صنایع کشاورزی، پزشکی و ساخت محصولات صنعتی نقش مهمی دارد. این کود خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی دارد و کاربردهای مختلفی در گیاه خواهد داشت.یکی از کودهای بسیار عالی که شما می‌توانید برای گیاهان خود استفاده کنید کود گوگرد شوک مایع است. این کود با قیمت مناسب و کیفیت بالا از سایت ایران کود در دسترس شما کشاورز محترم قرار دارد. کود گوگرد مایع شوک در بسته‌بندی‌های یک لیتری ۵ لیتری و ۲۰ لیتری وجود دارد که قابل استفاده برای شماست. به این نکته توجه کنید که برای کشاورزان مخصوصاً زراعت کارانی که دانه‌های روغنی می‌کارند و از آنجا که میزان پروتئین در این محصولات باید بالا باشد قیمت کود مهم است. ما در سایت ایران کود سعی کرده‌ایم که بهترین و مناسب‌ترین قیمت را در اختیار شما کشاورزان قرار دهیم. جهت خرید کود جلبک دریایی می ‌توانید از بالای همین صفحه با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

اشتراک گذاری